Hvad har i så lavet i påsken

Spring til sidste ulæste indlæg
Følg denne tråd

1.301 visninger
5 svar
0 synes godt om
24. marts 2008

sbs78

hej
Nå er er påsken snart slut og vi skal tilbage til hverdagen;) Jeg har ellers nydt at
have familen hjemme:D
Vi har haft mine søsters de to yngste på besøg siden i lørdags. Ellers har den
bare stået på afslapning:)

Nå måske vi skal ud og kælke i dag8D

knus sidsel

Anmeld

Køb et abonnement på Vores Børn

Magasinet til dig med børn på 0-12 år

Priser fra 149 kr.

24. marts 2008

Hej søde Sidsel :D
Pyha, vi har haft så travlt... påskefrokost ved mine forældre sidste weekend, i sommerhus med min farmor, farfar, mor, far og søskende torsdag til fredag, besøg af min onkel, tante og kusine på 1 1/2 år fredag aften, lørdag var Jacob og min far i haven (jo jo.. her i vonsild kan man godt gå i haven selv om der ligger sne.. min søster har jo købt huset ved siden af så der skulle graves ud og gøres ved!!), igår var vi til påskefrokost ved mine svigerforældre og idag holder vi FRII (=rengøring!!).. skulle jo ha været til golf/frokost med rene, kim, christina og Stine, men det er som om det ikke er så nemt at spille golf når hullerne er sneet til :D
har I været ude og kælke?? jacob syntes også det var noget nedtur at vi ikke ejer en kælk.. han ku godt lige se kristian sidde i sårn en :) Det må vist vente til næste år!!
Forresten - kan toppen ordnes onsdag eller torsdag.. et fredag sidst på eftermiddagen?? (du ved hvad jeg mener!)

Anmeld

24. marts 2008

Kristina V

Heiii darling...

Jamen vi tog jo til sjælland torsdag, men kørte tideligt hjem fredag morgen da Line fik set skidt.. Så hele fredag stod den på afslapning med Anna Phil, for hun havde stort set ikk sovet om natten.. Lørdag var i i centeret og hygge med de gamle, der fik vi købt en nintendo wii, så vi lavde os en rigtig hygge middag om aftenen, og spillede:) Søndag var vi hos de gamle hele dagen til påske tam tam, hvor olderne fik tæsk i ko ridningpå wii.. Så det har ca været en rigtig "nørde" weekend:) MEn nu dejlig.. Line snotter bare frygteligt endnu, men forstyrre dog heldigvis ikk hendes søvn mere:)

Anmeld

25. marts 2008

Malene

Mads var hos sin faster mandag til tirsdag.
Skulle have haft en veninde og hendes søn på besøg onsdag, men blev aflyst.:(
Torsdag var vi hos farmor og farfar og spise.:)
Fredag hyggede Mads med tegnefilm:D og jeg har ordnet vasketøj osv. Jakob var på arbejde.
Lørdag var vi en tur i centret og købe tøj til Emil for 500kr:$ og købe ting til scrapbooking(da jeg laver det).
Søndag var vi hjemme og hygge.
Mandag var vi ude og kælke og en tur i Odense zoo.

Anmeld

26. marts 2008

Louise83

Halløjsa Her går det fint :D Torsdag i påsken var vi hos dannis forældre til påskefrokost, det gik rigtig godt, isabella opfører sig jo for det mest pænt når vi er ude :P Fredag slappede vi af, danni skulle på druk og mig og isabella havde ondt i halsen og var forkølede så vi hyggede bare. Lørdag passede vi danni ;) og jeg havde jeg besøg af en veninde, som til mine store glædelige overraskelse var vild med isabella og gav hende mad og alt muligt(L) Jeg havde frygtet hvordan vores venskab ville blive når jeg fik isabella, for hun er ikke vild med børn og vil ikke have nogen selv, men det gik bare fint :) Søndag kom min bror, svigerinde og nevø på 11 mdr og om mandagen tog vi alle 6 ud til mine forældre. Mandag nat var isabella helt ulykkelig, det har jeg aldrig oplevet før. Hun skreg og skreg nærmest konstant fra 24-6 lige afbrugt af 1 times søvn :'( Kan ikke se nogen nye tænder så det måtte vel være maven... Da først solen og vi selv stod op var der ingenting... hmm... Så der har været nok at se til ;) Nu skal vi til svømning her til middag, det blir da bare dejligt. Så nu er min lille skat fyldt 7 måneder 8D det er da bare for vildt som tiden går :$ Kram Louise

Anmeld

26. marts 2008

Lulle25

Fredag morgen var vi nede og træne:D, så var vi til påskefrokost ved nogle venner, det var uden børn men med babyer ;) lørdag nede og træne, til lagersalg og vi var til påskefrokost ved farmor og farfar, blev nødt til at gå hjem da Palle og Cecilie blev dårlige:S. Søndag lå Palle og Cecilie i sengen, Mathilde og jeg tog ned og træne og derefter hjem for at passe dem op. Mandag Cecilie havde 40,3 i feber:'( så det gik babubabu op på sygehuset, halsbetændelse og en omgang influenza. Vagtlægen synes jeg skulle køre hjem og hente Mathilde for at podde hende, det endte så med at vi alle 4 blev poddet og jeg har så også halsbetændelse+o(, så rimelig godt klaret alle 4 i familien er ramt af sygdom af en eller anden art. Er vi snart klar på at mødes igen(H) Altså skal selvfølgelig selv være rask først ellers smitter jeg jo bare jer Kh Louise ( der for øvrigt er ved at få fniller af at være inde)

Anmeld

[ Spring til toppen ]

Gå til forsiden

Gratis eksperthjælp

Det er gratis at søge hjælp hos vores eksperter - se alle eksperterne her.