Spring til sidste ulæste indlæg Følg denne tråd
Anmeld
Køb et abonnement på Vores Børn
Magasinet til dig med børn på 0-12 år
Priser fra 149 kr.
Anonym skriver: Hej piger! Skal til nf om små 3 uger... Til jer med flere børn, er der nogen der har fået dårlige tal til nf flere gange?? Er så nervøs da vi fik dårlige tal sidst... Kram
Hej piger! Skal til nf om små 3 uger... Til jer med flere børn, er der nogen der har fået dårlige tal til nf flere gange?? Er så nervøs da vi fik dårlige tal sidst... Kram
Lykke:) skriver: Håber det bedste for jer Har lige et spørgsmål, hvad er dårlige tal? Altså hvor lavt skal det være?
Håber det bedste for jer Har lige et spørgsmål, hvad er dårlige tal? Altså hvor lavt skal det være?
et-ønske skriver: Har desværre ingen erfaring at dele af. Men vil ikke gå uden at sende dig et
Har desværre ingen erfaring at dele af. Men vil ikke gå uden at sende dig et
Anonym skriver: Jeg har for lidt over et år siden tal der hed 1:13... og det viste sig at være et syg foster... og vi valgte at få den fjernet... er vildt bange nu hvor jeg snart skal til nf igen....
Jeg har for lidt over et år siden tal der hed 1:13... og det viste sig at være et syg foster... og vi valgte at få den fjernet... er vildt bange nu hvor jeg snart skal til nf igen....
Tror jeg har læst et sted at det skal være over 1:300 Det har også noget med moderens alder at gøre, jo ældre hun er, jo større er risikoen
Sandratoft skriver: Tror jeg har læst et sted at det skal være over 1:300 Det har også noget med moderens alder at gøre, jo ældre hun er, jo større er risikoen
Lykke:) skriver: Kan sagtens forstå du er nervøs! Håber alt er okay Hvor højt skal det op for , at det er godt tal? Det fortalte min jordemoder mig egentlig aldrig!
Kan sagtens forstå du er nervøs! Håber alt er okay Hvor højt skal det op for , at det er godt tal? Det fortalte min jordemoder mig egentlig aldrig!
[ Spring til toppen ]
Story House Egmont A/S Strødamvej 46 2100 København Ø TLF: 70 25 75 10 CVR: 83131128