Tak for jeres svar, nu føler jeg mig ikke så mærkelig mere med disse tanker 
Jeg forbinder også meget bryster med noget seksuelt. Da jeg jo heller ikke kender til andet, som en af jer også skriver.
Men jeg har altid tænkt at da jeg får børn så skal jeg amme, da jeg synes det er det bedste og tror også på det er det nemmeste da man har fået det op at køre
Forstår slet ikke dem der synes det er så dejlig nemt og give flaske.
Så jeg har selvfølgelig gennem hele graviditeten tænkt at jeg vil amme mit barn
Men har jo disse tanker alligevel
Synes det virker så besværligt, man skal købe modermølkserstatning, så skal flaskerne blandes, og så skal de have en bestemt temperatur før barnet kan drikke det, flaskerne vaskes osv. Synes det virker så besværligt. Men selvfølgelig da der er nogle der ikke kan få amningen til at køre så må det jo være sådan, og selvfølgelig er man ikke nogen dårlig mor på grund af det 
Og jeg føler mig ikke præsset på nogen måde til at amme, er nok mest mig selv der præsser mig selv, fordi jeg synes man i det mindste skal give det et forsøg og vil blive så glad hvis jeg får det til at lykkes 
Så må jeg bare håbe det bliver som hos nogle af jer andre at det bliver helt naturligt da barnet er født
Tror også jeg vil prøve at tænke at det her er helt naturligt og vi er skabt til det, og så gemme min generthed væk 
Anmeld