ventetøjsbutik

Spring til sidste ulæste indlæg
Følg denne tråd

1.919 visninger
3 svar
1 synes godt om
14. november 2013

ladymo

Hej piger.

Jeg vil lige fortælle jer, at der er kommet en ny ventetøjsbutik i Viborg. De har forskellige mærker bla Mamalicious og der var også ventetøj i store størrelser.

Jeg købte lidt forskelligt - dejligt at kunne prøve tøjet og betjeningen var rigtig god.

Butikken hedder Boutique YouMum.

Mener der er lukket om mandagen.

Vh ladymo

Anmeld

Køb et abonnement på Vores Børn

Magasinet til dig med børn på 0-12 år

Priser fra 149 kr.

13. januar 2014

ladymo

ladymo skriver:

Hej piger.

Jeg vil lige fortælle jer, at der er kommet en ny ventetøjsbutik i Viborg. De har forskellige mærker bla Mamalicious og der var også ventetøj i store størrelser.

Jeg købte lidt forskelligt - dejligt at kunne prøve tøjet og betjeningen var rigtig god.

Vh ladymo

Man kan også få gravidmassage hos Boutique Youmum. Det kan klart anbefales, jeg har netop fået en times massage på hele kroppen....hold nu op det var lige hvad jeg trængte til

Anmeld

13. januar 2014

Kløver

ladymo skriver:

Hej piger.

Vh ladymo

Så er det ærgerligt at bo så langt bæk, lyder lækkert med sådan en butik

Anmeld

13. januar 2014

ladymo

Ja, det er da ærgerligt...der har ihvertfald manglet et sted her, hvor man kan købe ventetøj. Og gravidmassage synes jeg faktisk også har været svært at finde nogen steder

Anmeld

[ Spring til toppen ]

Gå til forsiden

Gratis eksperthjælp

Det er gratis at søge hjælp hos vores eksperter - se alle eksperterne her.