Alt er jo relativt.

Hvordan plejer dine mens smerter at være? Hvis de er meget milde kan det jo være, du ikke har så ondt, som nogle af vi andre med kraftige mens smerter kan forestille os, når du siger, det er meget værre.
Jeg havde selv en spontan abort inden jeg blev gravid denne gang. Det startede med meget voldsomme menssmerter og jeg begyndte at bløde ½ time efter.
Der er mange, som har menslignende smerter i starten af graviditeten. Mine var milde og slet ikke så kraftige som under mens. Hvis du er meget bekymret og fokuseret, kan du selv gøre smerterne værre.
Det er helt rigtigt som flere siger, lægen kan ikke gøre hverken fra eller til - så vidt jeg er orienteret vil en graviditet uden for livmoderen først gøre ondt senere (jeg har set omkring uge 6), men det kan måske være en forklaring og så kan lægen selvfølgelig sende dig til scanning.
Der er stor forskel på om læger vil lave graviditetstesten selv. Jeg tror da, de laver penge på at gøre det, selvom deres test jo ikke er anderledes end den vi selv kan købe. Hos min læge måtte jeg sige, at jeg var blevet scannet og så kunne jeg godt slippe for at komme med en urinprøve

Håber alt går vel og tillykke.
Anmeld