37+0, mavebillede

Spring til sidste ulæste indlæg
Følg denne tråd

373 visninger
8 svar
7 synes godt om
13. november 2013

M&J87

Jeg glæder mig sååå meget til at føde, og møde min lille dreng. 

Jeg håber ikke jeg kommer til at gå over tid, da jeg simpelthen er så besværet af min bækkenløsning og kan slet ikke klare at gå, sidde eller ligge for længe ad gangen. Det er simpelthen for smertefuldt 

Vægt siger +15 kg, det er lidt for meget, da jeg i forvejen har lidt ekstra på sidebenene, men det er hvad det er. 

Her er der et par billeder af maven (som jeg synes er voldsom stor og tung at bære på )   :

Vedhæftede fotos (klik for at se i fuld størrelse)

Anmeld

Køb et abonnement på Vores Børn

Magasinet til dig med børn på 0-12 år

Priser fra 149 kr.

13. november 2013

M (:

M&J87 skriver:

Jeg håber ikke jeg kommer til at gå over tid, da jeg simpelthen er så besværet af min bækkenløsning og kan slet ikke klare at gå, sidde eller ligge for længe ad gangen. Det er simpelthen for smertefuldt 

Vægt siger +15 kg, det er lidt for meget, da jeg i forvejen har lidt ekstra på sidebenene, men det er hvad det er. 

Her er der et par billeder af maven (som jeg synes er voldsom stor og tung at bære på )   :

Hold da op en stor, men meget smuk mave! Er lidt misundelig, da jeg aldrig kom til at se højgravid ud..

Anmeld

13. november 2013

Anonym101

Hold da op en skøn mave!

Anmeld

13. november 2013

Babydrøm

M&J87 skriver:

Flot mave

Anmeld

14. november 2013

M&J87

M (: skriver:

Hold da op en stor, men meget smuk mave! Er lidt misundelig, da jeg aldrig kom til at se højgravid ud..

Tusinde tak, jeg har det lidt omvendt, jeg misunder dem med "små" maver, men man er vel aldrig helt tilfreds ;-)

Anmeld

14. november 2013

M&J87

SJN skriver:

Hold da op en skøn mave!

Tusinde tak.

Anmeld

14. november 2013

M&J87

AnnL skriver:

Flot mave

Tak 

Anmeld

14. november 2013

M (:

M&J87 skriver:

Tusinde tak, jeg har det lidt omvendt, jeg misunder dem med "små" maver, men man er vel aldrig helt tilfreds ;-)

Haha, vi kan da bytte i næste omgang

Anmeld

14. november 2013

M&J87

M (: skriver:

Haha, vi kan da bytte i næste omgang

Det er da bare en aftale ;-)

Anmeld

[ Spring til toppen ]

Gå til forsiden

Gratis eksperthjælp

Det er gratis at søge hjælp hos vores eksperter - se alle eksperterne her.