ideer julefrokost???

Spring til sidste ulæste indlæg
Følg denne tråd

6.316 visninger
16 svar
10 synes godt om
13. november 2013

Kay

jeg er blevet arangør af julefrokosten på mit job... og de har ingen vilde traditioner... faktisk ingen traditioner at all... de plejer at spise sammen og så gå hjem...

der til skal det siges at der i flere år har været utrolig dårlig stemning, men at meget af personalegruppen nu er udskiftet så den dårlige stemning er væk... (jeg er selv en af de nye)

jeg har sat mig får at vi skal havde en hyggelig fest... med god mad og drikke... 

men hvad med underholdning??? nogle ideer til lege (ud over pakke leg)  

gerne noget med hvor man skal sidde, eller andre sjove påfund... 

min leder har i alt hemmelighed fundet nogle penge frem til noget underholdning ude fra... men hvad finder man lige på??? 

hjælp... gode ideer, lege, underholdning osv. alt med festligt indput 

Anmeld

Køb et abonnement på Vores Børn

Magasinet til dig med børn på 0-12 år

Priser fra 149 kr.

13. november 2013

Youngster

Du kan lave den der leg, hvor en gave er pakket ind en HEL masse gange - på hver indpakning sidder en seddel med en titel, som fx kunne være "den med det flotteste hår", "den med de største bryster", "den med du tror synger bedst" osvosv. Det er kun fantasien der sætter grænser  

Når men pakken sendes rundt, og når den ikke kan pakkes mere op, så får vedkommende der ender med gaven indholdet  

Det er også en god idé at sige til folk, at de gerne må give en kort begrundelse for deres valg  

Anmeld

13. november 2013

Putomanen

Vi lavede engang en leg hvor 2 personer får bundet 2 hænder sammen og kun må bruge deres frie hånd, den enes højre og den andens venstre hånd. De får en rulle tape, en pakke gavepapir og noget gavebånd, og så skal de i fællesskab pakke en æske ind. 3 hold dyster mod hinanden,og det første par, som pakker gaven ind, vinder en præmie.

Vi har også spillet banko med plader med navne på på ansatte og varer som relaterer sig til virksomheden. Så kom der et slideshow op med forskellige billeder af ansatte i sjove situationer og varer med et tvist. Derfra følger spillet almindelige bankoregler.

Anmeld

13. november 2013

Kay

Youngster skriver:

Du kan lave den der leg, hvor en gave er pakket ind en HEL masse gange - på hver indpakning sidder en seddel med en titel, som fx kunne være "den med det flotteste hår", "den med de største bryster", "den med du tror synger bedst" osvosv. Det er kun fantasien der sætter grænser  

Når men pakken sendes rundt, og når den ikke kan pakkes mere op, så får vedkommende der ender med gaven indholdet  

Det er også en god idé at sige til folk, at de gerne må give en kort begrundelse for deres valg  

goood ide  

Anmeld

13. november 2013

Kay

Putomanen skriver:

Vi lavede engang en leg hvor 2 personer får bundet 2 hænder sammen og kun må bruge deres frie hånd, den enes højre og den andens venstre hånd. De får en rulle tape, en pakke gavepapir og noget gavebånd, og så skal de i fællesskab pakke en æske ind. 3 hold dyster mod hinanden,og det første par, som pakker gaven ind, vinder en præmie.

Vi har også spillet banko med plader med navne på på ansatte og varer som relaterer sig til virksomheden. Så kom der et slideshow op med forskellige billeder af ansatte i sjove situationer og varer med et tvist. Derfra følger spillet almindelige bankoregler.

hmmm... pædagoger... og medhjælpere i en intigreret institution... vi håndtere ik mange vare  

Anmeld

13. november 2013

Kay

Andre med gode ideer?

Anmeld

13. november 2013

BabyMus

Kay skriver:

jeg er blevet arangør af julefrokosten på mit job... og de har ingen vilde traditioner... faktisk ingen traditioner at all... de plejer at spise sammen og så gå hjem...

der til skal det siges at der i flere år har været utrolig dårlig stemning, men at meget af personalegruppen nu er udskiftet så den dårlige stemning er væk... (jeg er selv en af de nye)

jeg har sat mig får at vi skal havde en hyggelig fest... med god mad og drikke... 

men hvad med underholdning??? nogle ideer til lege (ud over pakke leg)  

gerne noget med hvor man skal sidde, eller andre sjove påfund... 

min leder har i alt hemmelighed fundet nogle penge frem til noget underholdning ude fra... men hvad finder man lige på??? 

hjælp... gode ideer, lege, underholdning osv. alt med festligt indput 

Man kunne f.eks. få besøg af en mavedanser og lære mavedans selv! Det skal nok få jer rystet sammen og få grinet en masse! Det er godt nok ikke så meget med at sidde stille, men ville alligevel lige nævne det.

Nu ved jeg ikke lige hvor i landet du arbejder, men har linket til en mavedanserskole i KBH hvor man kan få en danser ud og undervise. Der findes selvfølgelig også andre i resten af DK hvor jeg er sikker på de også kommer ud og underviser.

http://www.danmarksmavedanserskole.dk/mavedans_events.htm

Anmeld

13. november 2013

Weber

Kay skriver:

Andre med gode ideer?

tip13 .

holdkamp i løbet af aftenen, hvor 3 hold dyster mod hinanden i forskellige konkurencer og så bliver der lavet score kort . det kan bla. være blind smagning, pynt op med nisser . 30 sek til at gætte hvor mange der er, find ting i krukker med havregrød, mel osv . en masse små lege , hvor der bliver holdt score hen ad vejen og vinder holdet vinder en præmie.

Anmeld

14. november 2013

Putomanen

hmmm... pædagoger... og medhjælpere i en intigreret institution... vi håndtere ik mange vare  

Nu vidste jeg ikke hvor du arbejder, men så kunne i stedet være legetøj, steder i er meget eller andet. Eventuelt også billeder af børnene.

Anmeld

14. november 2013

Moma

Nu ved jeg ikke, om lederen finder underholdning eller du skulle finde på underholdning udefra?

Men disse er simpelthen så sjove samtidigt med, at de formidler et godt budskab omkring børn.

http://www.wagner-baadsgaard.dk/wagner_%26_baadsgaard/START.html

Ved ikke hvad de koster. De var i mins søns børnehave i sidste uge.

Anmeld

[ Spring til toppen ]

Gå til forsiden

Gratis eksperthjælp

Det er gratis at søge hjælp hos vores eksperter - se alle eksperterne her.