Jeg har i dag haft nu 3 perioder med smerter nederst i maven.
jeg har lidt svært ved at skelne, hvad det egentlig er. Den første gang i formiddags endte jeg på toilettet med lidt tynd mave, men det har jeg ikke skullet siden.
Det minder faktisk om pluk-veer, sådan tunge og ubehagelige. Ikke stikkende som ligamentsmerter og heller ikke rigtig som menstruationssmerter.
Jeg har fundet nogle tråde herinde hvor der står at nogle har pluk-veer fra uge 8-10. Men de skulle ikke gøre ondt. Og det synes jeg altså mine gør. Og det bliver ved længe - måske 20 min el. mere.
Jeg aborterede meget tidligt kort før denne menstruation og det startede med meget kraftige mens-smerter. Sådan føles det slet ikke nu, men jeg kan ikke lade være med at blive bekymret.
Jeg har haft en stille og rolig hjemmedag og har bl.a. sovet til middag i 2 timer. Den første omgang startede inden middagsluren. Siden har jeg gjort rent og hentet min søn, som jeg har båret lidt på (14 kg). Men igen - første periode startede altså inden noget af det.
Hvad tror i? Kunne det muligvis være blærebetændelse? Jeg har ingen smerter fra urinrøret eller øget tissetrang.
Anmeld