Sko sko sko

Spring til sidste ulæste indlæg
Følg denne tråd

351 visninger
3 svar
2 synes godt om
13. november 2013

Anonym trådstarter

Hvor meget plads skal der vare i vinter skoen ? Jeg har købt den nye fra angulus med for i str 22 (14 cm) min datters fod er 13 cm, er skoen for stor eller skal der være plads til strømpe?

Anmeld

Køb et abonnement på Vores Børn

Magasinet til dig med børn på 0-12 år

Priser fra 149 kr.

13. november 2013

Dianabk

Anonym skriver:

Hvor meget plads skal der vare i vinter skoen ? Jeg har købt den nye fra angulus med for i str 22 (14 cm) min datters fod er 13 cm, er skoen for stor eller skal der være plads til strømpe?

Der skal være 1 - 1 1/2 cm, tá sålen ud så kan du også tjekke om hvordan den følger foden - vigtigt den ikke er for bred eller for smal

Anmeld

13. november 2013

mor88

Anonym skriver:

Jeg ville bytte den til en str. 23 eller 24, sådan at den holder hele vinteren 1 cm i voksetillæg er ikke meget

Anmeld

13. november 2013

2babygirls

Anonym skriver:

Tag sålen ud, sæt hendes fod på, og sæt din tommel på langs. Den brede skulle der gerne være, altså ca halvanden cm

Anmeld

[ Spring til toppen ]

Gå til forsiden

Gratis eksperthjælp

Det er gratis at søge hjælp hos vores eksperter - se alle eksperterne her.