Det bliver en sund og rask...

Spring til sidste ulæste indlæg
Følg denne tråd

1.887 visninger
10 svar
12 synes godt om
13. november 2013

Tulipan

PIGE
Præcis som mit moderinstinkt havde forudsagt (man kan vel være heldig)
Vi er mest bare super glade for at det hele var som det skulle være til MD, men det er da vildt lækkert at kunne sige hun i stedet for den

Så jeg er lykkelig og næsten halvvejs (19+5)

(hvem siger hun gad ligge stille for fotografen?)

Vedhæftede fotos (klik for at se i fuld størrelse)

Anmeld

Køb et abonnement på Vores Børn

Magasinet til dig med børn på 0-12 år

Priser fra 149 kr.

13. november 2013

Tulipan

Hov jeg har lagt den i den forkerte uge, ved ikke om der er en moderator der vil flytte den til uge 20 eller bare til graviditetsmappen?

Anmeld

13. november 2013

pussekat

Tulipan skriver:

PIGE
Vi er mest bare super glade for at det hele var som det skulle være til MD, men det er da vildt lækkert at kunne sige hun i stedet for den

hejsa
tillykke med lille pige

Anmeld

13. november 2013

Anonym101

Tulipan skriver:

PIGE

Tillykke!

Åh, jeg havde også en drilsk dame ved den scanning. Det tog ca. 75. min. for at hun bare kunne blive tjekket igennem.

Anmeld

13. november 2013

MsDane

Tulipan skriver:

PIGE

Ihhhh... tillykke! Skønt med en lille prinsesse!

Anmeld

13. november 2013

justagirl

Du får da også lige en tillykke her fra! weeee! tillykke tillykke tillykke!

Anmeld

14. november 2013

Tulipan

SJN skriver:

Tillykke!

Åh, jeg havde også en drilsk dame ved den scanning. Det tog ca. 75. min. for at hun bare kunne blive tjekket igennem.

Taak
75 minutter? Hvor vildt!!! Så må du godt nok også have en livlig frøken er hun så også aktiv hele tiden så du ka mærke hende??

Anmeld

14. november 2013

Tulipan

MsDane skriver:

Ihhhh... tillykke! Skønt med en lille prinsesse!

Tak
Er også super glad for hende!! Meget stolt
Men håber ikke hun bliver lige så aktiv udenfor maven som indenfor for så bliver det hårdt!!

Anmeld

14. november 2013

Tulipan

justagirl skriver:

Du får da også lige en tillykke her fra! weeee! tillykke tillykke tillykke!

Tak igen
Og held og lykke med din i morgen!!!

Anmeld

14. november 2013

Anonym101

Tulipan skriver:

Taak
75 minutter? Hvor vildt!!! Så må du godt nok også have en livlig frøken er hun så også aktiv hele tiden så du ka mærke hende??

Ja det var lidt vildt altså. Hver gang vi har været til scanning har hun enten ligget på en eller anden måde der gjorde at det var næsten umuligt at se hende ordenligt. Til en scanning i 10+ og nf hoppede hun bare helt vildt rundt derinde så det var meget svært for scanningsjordemødrene at scanne ordenligt. Til md'en havde lå hun så dybt med hovedet nede i mit bækken at der måtte en ekstra jordemoder med ind og prøve at skubbe hende lidt op og bagefter trykke min mave nedad så de kunne scanne ind under mit skamben, du milde det gjorde nas. Det var også derfor det tog så lang tid.

Jeg har kunne mærket hende hver dag siden 17+5, der kunne man også se hendes spark. Indimellem hvis hun har sparket meget hårdt i nogle dage i træk får jeg svage blå mærker. Min jordemoder kiggede noget første gang jeg viste hende det, du godeste da

Anmeld

[ Spring til toppen ]

Gå til forsiden

Gratis eksperthjælp

Det er gratis at søge hjælp hos vores eksperter - se alle eksperterne her.