1. Trimester - tøj?

Spring til sidste ulæste indlæg
Følg denne tråd

365 visninger
4 svar
7 synes godt om
13. november 2013

Papillon

Når bukserne begynder at stramme, men man alligevel synes det er for tidligt med ventetøjet - hvad gør man så?

Jeg har selv lidt idéer og løsninger, men nu vil jeg gerne høre jeres gode råd, gerne på baggrund af erfaringer

Anmeld

Køb et abonnement på Vores Børn

Magasinet til dig med børn på 0-12 år

Priser fra 149 kr.

13. november 2013

Bertris

jeg brugte nærmest graviditets leggins fra start, også generelt elastiske stof bukser, gerne løse, guld værd hele graviditeten igennem!

Anmeld

13. november 2013

Mor11

Profilbillede for Mor11
Papillon skriver:

Når bukserne begynder at stramme, men man alligevel synes det er for tidligt med ventetøjet - hvad gør man så?

Jeg har selv lidt idéer og løsninger, men nu vil jeg gerne høre jeres gode råd, gerne på baggrund af erfaringer

Leggings  Eller elastiktricket man tager en elastik (hårelastik eller gummibånd) fæstner den i knaphullet på bukserne og sætter den fast om knappen  Wupti, så har du reddet et par cm eller 5 i ynglingsbukserne

Anmeld

13. november 2013

Tulipan

Papillon skriver:

Jeg tog en hel almindelig hårelastik og brugte den mellem hullet og knappen i bukserne og så bare en længere t-shirt så man ikke kunne se ind til trusserne

Anmeld

13. november 2013

(august)

alm tøj og gerne kjoler med strømpebukser inden under.

Anmeld

[ Spring til toppen ]

Gå til forsiden

Gratis eksperthjælp

Det er gratis at søge hjælp hos vores eksperter - se alle eksperterne her.