Super nervøs

Spring til sidste ulæste indlæg
Følg denne tråd

431 visninger
3 svar
2 synes godt om
13. november 2013

Anonym trådstarter

Hej alle skønne gravide kvinder..

jeg er 18 år og testede positiv for snart to uger siden, vi er lidt i tvivl om hvor langt jeg er henne ( mellem 6 og 9 uger ) så jeg skal til terminbestemasedes scanning fredag.. Mesigbrit er ventetiden lang! 

Jeg har læst en masse ting på nettet omkring SA og MA, og det har gjort mig pænt sagt SKIDE bange!

Ved i hvad risikoen er når man er ung på 18?

Jeg har haft alm. gener mens lign. Smerter ( som er nogenlunde overstået ) halvkvalme dog ikke så meget, og ømhed og træthed..

er bare så nervøs stedet går mig på... :/

Anmeld

Køb et abonnement på Vores Børn

Magasinet til dig med børn på 0-12 år

Priser fra 149 kr.

13. november 2013

Anonym101

Anonym skriver:

jeg er 18 år og testede positiv for snart to uger siden, vi er lidt i tvivl om hvor langt jeg er henne ( mellem 6 og 9 uger ) så jeg skal til terminbestemasedes scanning fredag.. Mesigbrit er ventetiden lang! 

Jeg har læst en masse ting på nettet omkring SA og MA, og det har gjort mig pænt sagt SKIDE bange!

Jeg har haft alm. gener mens lign. Smerter ( som er nogenlunde overstået ) halvkvalme dog ikke så meget, og ømhed og træthed..

En spontan abort kan ske for alle, tror ikke der er nogen tal på hvor stor risiko der er for unge.

Jeg ved dog at abort risikoen falder for hver uge

Anmeld

13. november 2013

Papillon

Abortrisikoen er mindre, når man er yngre

http://www.dr.dk/sundhed/ditliv/Graviditet/Artikler/2009/0226221748.htm

Prøv at læg frygten fra dig og nyd graviditeten. Jeg forstår fuldkommen nervøsiteten, og kæmper da også selv med den, men hvis der skulle ske noget, kan man jo hverken gøre fra eller til. Tag det som det kommer og håb på det bedste!

Anmeld

13. november 2013

Tulipan

Anonym skriver:

Prøv at lade være med at stresse over det, for stress kan netop øge din risiko for abort. (håber ikke det stresser dig endnu mere)
Slap af og nyd at du er gravid, det er jo fantastisk og så er det egentlig ligemeget hvilken uge du er i
Stort tillykke og held og lykke med det hele

Anmeld

[ Spring til toppen ]

Gå til forsiden

Gratis eksperthjælp

Det er gratis at søge hjælp hos vores eksperter - se alle eksperterne her.