Til forældre

Spring til sidste ulæste indlæg
Følg denne tråd

614 visninger
6 svar
4 synes godt om
12. november 2013

Anonym trådstarter

Jeg står og skal lave et juleværksted med SFObørn alder ca. 8-11 år.

Og tænkte på hvad I som forældre til børn i den alder kunne tænke jer at få fra dem i julegave når I nu får buddet?

Maleri, skulptur, julepynt etc.

Kom med bud for skal snart bestille hjem til værkstedet. Julen er næsten lige om hjørnet jo

Anmeld

Køb et abonnement på Vores Børn

Magasinet til dig med børn på 0-12 år

Priser fra 149 kr.

12. november 2013

Mumiemor1

- Smykker

Evt.

- forklæde
- grydelapper
- lysestager
- evt. Små mælkkander hvor man får børnene til at tegne på kanderne?? (http://www.karenmarie.nu/623)

Hmmm der dukker nok nogle flere op... Det var lige hvad jeg kunne komme på så sent

Anmeld

12. november 2013

Aisha

Profilbillede for Aisha
Mors Superman
Anonym skriver:

Og tænkte på hvad I som forældre til børn i den alder kunne tænke jer at få fra dem i julegave når I nu får buddet?

Kom med bud for skal snart bestille hjem til værkstedet. Julen er næsten lige om hjørnet jo

Min datter har lige lavet smykker i SFO'en.

Anmeld

13. november 2013

frk andreasen

min datter kan lave bla
smykkeskrin, knagerække, i hendes sfo julegaveværksted,

Anmeld

13. november 2013

M (:

Anonym skriver:

Jeg ville gerne have ting, som rent faktisk kan bruges til noget i hverdagen, så man får glæde af tingene indleder for f.eks. julepynt, som først kan tages i brug om et helt år!

Anmeld

13. november 2013

Maja88

Mine forældre har stadig et sømbillede hængene.. det var en plade med sort stof på.. så blev omkransen af en engel lavet af søm og så mednet søm i midten.. så træk man guldtråd fra det midterste søm.. ud og rundt og tilbage.. osv

Giver det mening??? Man kan også lave en stjerne osv

Anmeld

13. november 2013

MortilElias2010

Maja88 skriver:

Mine forældre har stadig et sømbillede hængene.. det var en plade med sort stof på.. så blev omkransen af en engel lavet af søm og så mednet søm i midten.. så træk man guldtråd fra det midterste søm.. ud og rundt og tilbage.. osv

Giver det mening??? Man kan også lave en stjerne osv

Hold da op, det lyder faktisk rigtig rigtig RIGTIG fedt!  Det kunne jeg finde på at lave med min søn  selvom han knap er 4  

Anywho så skrev jeg selv tråden igår da jeg manglede inspiration, det blev til sorte krus med hank hvor de med overførselsteknik laver en skøn kop 

Link: 

http://www.avformshop.dk/sorte_krus_med_overforselsteknik-a-828.html 

Anmeld

[ Spring til toppen ]

Gå til forsiden

Gratis eksperthjælp

Det er gratis at søge hjælp hos vores eksperter - se alle eksperterne her.