Mumiemor1 skriver:
Hej pædagoger/pædagog studerende :-)
Jeg er pt. igang med min 3. Års praktik og om ikke såå lang tid så kalder eksamen og det er bl.a. UMD (udtryk, musik og drama) eksamen.. Da jeg synes det er en udfordrende og svær eksamen kunne jeg rigtig godt tænke mig at begynde at tænke ideer om emne (til den skrifttlige opgave) og ideer til det praktiske til eksamen allerede nu da det pludselig begynder at gå stærkt..
håber i har lyst til at hjælpe med ideer i har tænkt over, i har lavet til jeres eksamen osv. Og hvis i ligger inde med en umd eksamensopgave som jeg må se vil jeg tage imod den med kyshånd
På forhånd tak 

Jeg har en UMD opgave liggende, vi var 4 om den. Vi fik 7. efter ny karakterskala. Den praktiske del blev et skuespil om 4 veninder, hver forskellig på sin specifikke måde hvor vi tilførte sang, guitarspil, stomp med kopper og kost bl.a. og cabaret-agtig-afslutning med egne og andres sangtekster. Bl.a. med "Her kommer mutter med kost og spand." Det var skide skægt og hårdt prøvede var vi.
Mm.. vi lykkedes med at fremføre et realistisk skuespil (kan desværre ikke huske hvad man kalder det når det kan tages ud fra en hverdagssituation i nutiden) og det er det allersværeste at arbejde med. MEN det lykkedes - heldigvis.
Du må gerne låne opgaven. Har faktisk videoen med den, ikke fra den endelige eksamen men generalprøverne - kunne lægge den op til dig? 
Anmeld