International Præmaturdag på søndag d. 17. nov.

Spring til sidste ulæste indlæg
Følg denne tråd

1.476 visninger
12 svar
2 synes godt om
12. november 2013

TbCp

I vores lokalforening har vi et arrangement.

Læs mere her på min blog

Anmeld

Køb et abonnement på Vores Børn

Magasinet til dig med børn på 0-12 år

Priser fra 149 kr.

12. november 2013

Kløver

Er børn også velkomne og gælder det alle præmature, min an er født 5 uger for tidligt

Anmeld

12. november 2013

M (:

TbCp skriver:

Læs mere her på min blog

Ved du, om der er arrangementer rundt om i landet?

Anmeld

12. november 2013

TbCp

Maja84 skriver:

Er børn også velkomne og gælder det alle præmature, min an er født 5 uger for tidligt

Ja børn er også velkomne og det gælder alle
Man kan komme hvis man er fagperson og gerne vil have lidt viden... Hvis man er forældre til et præmatur barn, hvis man er bedsteforældre til et, familiemedlem eller venner til nogle med for tidligt fødte.

Vi vil fortælle vores historier og så kan man evt stille spørgsmål hvis man har nogle

Mine to er født henholdsvis 5 uger før tid og 8 uger før tid.
Vi har faktisk større problemer med hende der kun er født 5 uger for tidligt, end med den anden..
Så man skal ikke lade sige "feje af med" at det jo kun er 5 uger for tidligt... der kan være problemer uanset hvad... og den anden vej kan selv de ekstremt for tidligt fødte blæse nemt igennem livet

Anmeld

12. november 2013

TbCp

M (: skriver:

Ved du, om der er arrangementer rundt om i landet?

Jeg ved faktisk ikke om nogle af de andre lokalgrupper holder noget :-(

Anmeld

12. november 2013

Kløver

TbCp skriver:

Ja børn er også velkomne og det gælder alle
Man kan komme hvis man er fagperson og gerne vil have lidt viden... Hvis man er forældre til et præmatur barn, hvis man er bedsteforældre til et, familiemedlem eller venner til nogle med for tidligt fødte.

Vi vil fortælle vores historier og så kan man evt stille spørgsmål hvis man har nogle

Mine to er født henholdsvis 5 uger før tid og 8 uger før tid.
Vi har faktisk større problemer med hende der kun er født 5 uger for tidligt, end med den anden..
Så man skal ikke lade sige "feje af med" at det jo kun er 5 uger for tidligt... der kan være problemer uanset hvad... og den anden vej kan selv de ekstremt for tidligt fødte blæse nemt igennem livet

Vi får faktisk ofte den der, 5 uger, det er jo ingenting, og det har han jo indhentet osv osv, og nu skal man ikke gemme sig bag det

Anmeld

12. november 2013

lycly

TbCp skriver:

Læs mere her på min blog

Er det kun for dem der for nyligt har fået for tidligt fødte børn? Har en veninde hvis datter er født 3 mdr for tidligt og fik en hjerneskade, men det er 4 år siden

Anmeld

12. november 2013

TbCp

LuLy skriver:

Er det kun for dem der for nyligt har fået for tidligt fødte børn? Har en veninde hvis datter er født 3 mdr for tidligt og fik en hjerneskade, men det er 4 år siden

Alle er velkomne

Anmeld

12. november 2013

TbCp

Maja84 skriver:

Vi får faktisk ofte den der, 5 uger, det er jo ingenting, og det har han jo indhentet osv osv, og nu skal man ikke gemme sig bag det

Ja sådan er der desværre mange der ser på det.
Så er det rart med en forening som vores hvor man kan dele de tanker også
Selvfølgelig skal man ikke gemme sig bag det, med virkeligheden er bare at der KAN være eller komme noget ... Der er jo en grund til at en graviditet varer 40 uger.

Samtidig er der bare nogle særlige følelser når man har født før tid og måske også har været indlagt, den slags deler vi også og vi forstår hinanden

Anmeld

12. november 2013

Kløver

TbCp skriver:

Ja sådan er der desværre mange der ser på det.
Så er det rart med en forening som vores hvor man kan dele de tanker også
Selvfølgelig skal man ikke gemme sig bag det, med virkeligheden er bare at der KAN være eller komme noget ... Der er jo en grund til at en graviditet varer 40 uger.

Samtidig er der bare nogle særlige følelser når man har født før tid og måske også har været indlagt, den slags deler vi også og vi forstår hinanden

Enig, synes ikke vi gemmer os og prøver at tage hensyn uden at pakke ind. Kan alle være medlem, bor godt nok i Fredericia

Anmeld

[ Spring til toppen ]

Gå til forsiden

Gratis eksperthjælp

Det er gratis at søge hjælp hos vores eksperter - se alle eksperterne her.