2 år og indsovning

Spring til sidste ulæste indlæg
Følg denne tråd

549 visninger
1 svar
0 synes godt om
12. november 2013

Anonym trådstarter

Hej Mødre!

Jeg har desperat brug for hjælp efterhånden. Mit dejlige barn på 2 år er desværre blevet vant til, at mor eller far sidder inde ved siden af sengen, indtil han er faldet i søvn og jeg gider det simpelthen ikke mere Det har stået på alt for længe og jeg nu skal han altså lære at falde i søvn selv! Det er lykkedes for os i perioder (3 dage ad gangen) at få ham til at sove, mens vi sad i stuen, men på en eller anden måde ender vi altid tilbage til det gamle. Så har han været syg, gennemgået nogle spring etc. der gjorde han havde brug for mere tryghed.

Han giver bare ikke op og det ender derfor ofte med at vi gør og dropper "projektet", hvilket hverken gavner os eller ham! SÅ kom med jeres bedste råd til at opstarte projekt "at falde i søvn selv helt tryg", for jeg ønsker desperat at få mine aftener i fred

Anmeld

Køb et abonnement på Vores Børn

Magasinet til dig med børn på 0-12 år

Priser fra 149 kr.

12. november 2013

De3Guldklumper

Anonym skriver:

Hej Mødre!

Jeg har desperat brug for hjælp efterhånden. Mit dejlige barn på 2 år er desværre blevet vant til, at mor eller far sidder inde ved siden af sengen, indtil han er faldet i søvn og jeg gider det simpelthen ikke mere Det har stået på alt for længe og jeg nu skal han altså lære at falde i søvn selv! Det er lykkedes for os i perioder (3 dage ad gangen) at få ham til at sove, mens vi sad i stuen, men på en eller anden måde ender vi altid tilbage til det gamle. Så har han været syg, gennemgået nogle spring etc. der gjorde han havde brug for mere tryghed.

Han giver bare ikke op og det ender derfor ofte med at vi gør og dropper "projektet", hvilket hverken gavner os eller ham! SÅ kom med jeres bedste råd til at opstarte projekt "at falde i søvn selv helt tryg", for jeg ønsker desperat at få mine aftener i fred

Når han har fået nattøj på så lægger i ham, synger evt, siger godnat og går ud af rummet.

Han vil nok brokke sig og i går ind, uden at sige noget, lægger ham ned og går ud af rummet.

Sådan fortsætter i - aften efter aften indtil han en aften selv lægger sig til at sove

God fornøjelse. I viser ham i er der når i kommer ind og putter ham.

Anmeld

[ Spring til toppen ]

Gå til forsiden

Gratis eksperthjælp

Det er gratis at søge hjælp hos vores eksperter - se alle eksperterne her.