Baby larmer

Spring til sidste ulæste indlæg
Følg denne tråd

569 visninger
3 svar
0 synes godt om
12. november 2013

Aluka

Min dreng på 8 uger larmer vanvittigt når han sover 

Han har altid sagt lyde, men synes tidligere jeg har kunnet sove fra det og kun vågne når det var alvor, men lige pt er det så slemt at hvreken kæresten eller jeg kan sove i rum med ham, vi er nød til at lægge ham ind i stuen.

Ved godt at det er meget normalt, men hvor længe fortsætter det? Det er jo trods alt noget nemmere at have ham i soveværelset når jeg skal amme 

Anmeld

Køb et abonnement på Vores Børn

Magasinet til dig med børn på 0-12 år

Priser fra 149 kr.

12. november 2013

FrkZier

Aluka skriver:

Han har altid sagt lyde, men synes tidligere jeg har kunnet sove fra det og kun vågne når det var alvor, men lige pt er det så slemt at hvreken kæresten eller jeg kan sove i rum med ham, vi er nød til at lægge ham ind i stuen.

Ved godt at det er meget normalt, men hvor længe fortsætter det? Det er jo trods alt noget nemmere at have ham i soveværelset når jeg skal amme 

min dreng er knap 6,5 mdr - han LARMER som en sindsyg, han 'snakker' ligeså meget når han sover som når han er vågen.. han siger lyder, griner, skriger, grynter, SNORKER og kaster sig frem og tilbage - alt mens han er i dyyb søvn (men det er moren ikke!)

sååå jeg glæder mig til han snart skal på eget værelse

Anmeld

12. november 2013

Masig

Aluka skriver:

Vores larmede også meget - og gør det stadig!! Han kom ind på eget værelse da han var 2 mdr, for jeg fik slet ingen søvn... Jeg kan stadig ikke sove hvis han ligger sammen med os fx når han er syg eller bare ked....

Anmeld

12. november 2013

modesty

Aluka skriver:

Ørepropper hjælper. De holder ikke lydene ude, men de dæmper.

Min søn måtte ryge på eget værelse sammen med sin far da han var 6 uger fordi jeg ingen (som i ingen) søvn fik fordi han larmede så meget. 

Min mand sov igennem det, så jeg kan faktisk ikke sige dig hvornår det stoppede. 

Anmeld

[ Spring til toppen ]

Gå til forsiden

Gratis eksperthjælp

Det er gratis at søge hjælp hos vores eksperter - se alle eksperterne her.