Kører mig selv rimeligt hårdt :-(

Spring til sidste ulæste indlæg
Følg denne tråd

483 visninger
8 svar
1 synes godt om
12. november 2013

MMOGM

Puha, inden jeg blev gravid startede jeg på kørekort, plus jeg er igang med min fagprøve. Synes det er virkelig stressende 

heldigvis er jeg snart færdig på kørekort og skal snart aflevere min opgave. Glæder mig til at kunne slappe af igen.

håber ikke bebs kan mærke at mor er lidt stresset 

Anmeld

Køb et abonnement på Vores Børn

Magasinet til dig med børn på 0-12 år

Priser fra 149 kr.

12. november 2013

Jannieb

MMOGM skriver:

Puha, inden jeg blev gravid startede jeg på kørekort, plus jeg er igang med min fagprøve. Synes det er virkelig stressende 

heldigvis er jeg snart færdig på kørekort og skal snart aflevere min opgave. Glæder mig til at kunne slappe af igen.

Du skal nok klare den!  

Det lyder godt nok også lidt stressende, men det er jo en lettelse når det er overstået ;-)

Slap af så meget du nu kan, så skal du nok klare det hele fint! 

Anmeld

12. november 2013

MMOGM

Ønskebaby2014 skriver:

Du skal nok klare den!  

Det lyder godt nok også lidt stressende, men det er jo en lettelse når det er overstået ;-)

Slap af så meget du nu kan, så skal du nok klare det hele fint! 

Mange tak  

det var præcis sådan en besked jeg havde brug for 

Anmeld

12. november 2013

Jannieb

MMOGM skriver:

Mange tak  

det var præcis sådan en besked jeg havde brug for 

Glad for at jeg kunne "hjælpe" lidt med noget verbalt støtte  Gør jeg gerne igen! 

Anmeld

12. november 2013

MMOGM

Ønskebaby2014 skriver:

Glad for at jeg kunne "hjælpe" lidt med noget verbalt støtte  Gør jeg gerne igen! 

Hihi det er altid rart

når man tror man ikke klarer det, at der så er en der fortæller en at man godt kan 

Anmeld

12. november 2013

Jannieb

MMOGM skriver:

Hihi det er altid rart

når man tror man ikke klarer det, at der så er en der fortæller en at man godt kan 

Ja, det kender jeg ALT for godt!

Også derfor jeg skrev. Er slet ikke i tvivl om du nok skal klare det super flot! 

Anmeld

12. november 2013

De3Guldklumper

MMOGM skriver:

Det skal nok gå

Vi flyttede samtidig med jeg lavede fagprøve og var gravid - og det gik fint. Jeg var stresset men så snart opgaven var afleveret så slappede kroppen af igen

Pøj pøj

Anmeld

12. november 2013

MMOGM

Ønskebaby2014 skriver:

Ja, det kender jeg ALT for godt!

Også derfor jeg skrev. Er slet ikke i tvivl om du nok skal klare det super flot! 

Tusinde tak 

Anmeld

12. november 2013

MMOGM

Pylle3 skriver:

Det skal nok gå

Vi flyttede samtidig med jeg lavede fagprøve og var gravid - og det gik fint. Jeg var stresset men så snart opgaven var afleveret så slappede kroppen af igen

Pøj pøj

Tak for det 

Dejligt at hører, at jeg ikke er den eneste der er stresset/ har været hvor baby ikke har taget skade 

Anmeld

[ Spring til toppen ]

Gå til forsiden

Gratis eksperthjælp

Det er gratis at søge hjælp hos vores eksperter - se alle eksperterne her.