De der julekurve

Spring til sidste ulæste indlæg
Følg denne tråd

12. november 2013

Team Putte

StineW79 skriver:

Jeg tænker også hvor har du fundet familien henne? Syntes det er en rigtig god ide! Vh stine

gennem julehjælpen de har en side på facebook

Anmeld

Køb et abonnement på Vores Børn

Magasinet til dig med børn på 0-12 år

Priser fra 149 kr.

12. november 2013

MMOGM

Team Putte skriver:

julehjælpen har en side på facebook det er derigennem 5 af kurvene bliver givet.. 1 bliver givet til en mor herinde fra

Kan man selv vælge hvem man vil give?

og hvad hedder siden præcis? 

Anmeld

12. november 2013

StineW79

Profilbillede for StineW79

Er det ting de " ønsker" sig? Eller bestemmer man selv hva man putter i kurven. 

Hvad er prisen ca på sådan en kurv?? 

Hvordan kommer kurven frem til dem, der ka ha den? 

Og ih jeg ku komme på mange flere spørgsmål! Vh stine

Anmeld

12. november 2013

Team Putte

MMOGM skriver:

Kan man selv vælge hvem man vil give?

og hvad hedder siden præcis? 

siden hedder 'julehjælpen'

De poster opslag når de får en ansøgning fra en familie.. Det er sådan jeg har fundet denne de andre 4 har jeg fået julehjælpen til at finde familier der ikke er blevet postet på siden

Anmeld

12. november 2013

Team Putte

StineW79 skriver:

jeg spurgte julehjælpen hvad de manglede mest når jeg nu skulle disponere de penge fra auktionen.. De svarede at rigtig mange familier ønsker ting at hygge med som familie i december når pengene er små og december jo er en dyr måned i sig selv kan det være svært at finde pengene til alt det man gerne vil give ungerne denne familie ønskede sig hyggeting, udover pigernes ønsker til julegaver

julehjælpen formidler kontakten mellem giver og modtager, så skal man selv aftale om man vil levere eller om modtager skal hente selv.. Jeg sender en af mine kurve da den familie bor på lolland mens denne kurv henter de selv da de kun bor 8 km væk

nu har jeg jagtet tilbud de sidste uger og har fået små donationer af andre søde mennesker bogen i denne kurv er f.eks doneret af en dame fra kalundborg og puslespil og perler er doneret af min nabo julekortene havde jeg selv liggende så alt i alt har jeg brugt ca 100 kr på kurven.. Kurven er iøvrigt også en donation fra en der lige havde vundet den i en butik med varer i og ikke kunne bruge kurven

Anmeld

13. november 2013

Team Putte

StineW79 skriver:

Glemte helt der er for 80 kr frimærker i denne kurv.. Den ligger nok omkring de 200 kr

Anmeld

[ Spring til toppen ]

Gå til forsiden

Gratis eksperthjælp

Det er gratis at søge hjælp hos vores eksperter - se alle eksperterne her.