Hvad gør i for at føle jer unge og levende?

Spring til sidste ulæste indlæg
Følg denne tråd

573 visninger
7 svar
4 synes godt om
12. november 2013

Anonym trådstarter

Er studerende med barn med en studerende mand. Det betyder, at vi ind imellem er fattige som bare fanden altså økonomiske. Tilgengæld har vi meget tid til vores dreng og vi er unge.

Men kunne alligevel godt tænke mig et råd. Hvad gør i for at føle jer unge og levende? Ind imellem er det hårdt at være bundet til hjemmet på grund af lille barn med faste spise/sovetider og også det med ikke at have råd til at rejse og gå så meget ud.

Så hvad gør i for at føle, at i stadig er friske og unge mennesker i den her tid med småbørn?

Anmeld

Køb et abonnement på Vores Børn

Magasinet til dig med børn på 0-12 år

Priser fra 149 kr.

12. november 2013

Anonym trådstarter

Noget af sagen er også, at vi ikke har særlig meget familie og mest venner uden børn, så vi er lidt isoleret.

Anmeld

12. november 2013

B&J

jeg føler mig ung o levende jeg er 26 og får at vide jeg ligner en på 23 og jeg elsker min hverdag med arbejde og barn og kæreste og hygge tid når vores søn er kommet i seng og ind i mellem passer min mor vores søn så er vi endelig bare her hjemme vi er for dårlige til at gå ud må jeg indrømme... men ved ikke hvad du mener med levende om det er byen og fester der kalder eller ???

Anmeld

12. november 2013

lycly

Anonym skriver:

Noget af sagen er også, at vi ikke har særlig meget familie og mest venner uden børn, så vi er lidt isoleret.

Jeg synes netop det at ses med venner uden børn får mig til at føle mig ung og komme lidt ud af mor/husmor rollen.
Så jeg ses engang imellem med venner uden at have børnene med.
Og så sørger min kæreste og jeg også for at komme ud sammen uden børn enten i biografen eller eb bytur med vores venner

Anmeld

12. november 2013

Anonym trådstarter

Ser såmænd også ung ud og har ikke problemer med at føle mig smuk :-) Men altså synes bare nogen gange, det føles som om, at man lever et liv som om man er meget ældre end man er, når man har børn. Måske føler jeg mig ikke så voksen for en pige i tyverne.

Ja det kunne være rart med en bytur, men det er min kæreste ikke så vild med.

Anmeld

12. november 2013

De3Guldklumper

Anonym skriver:

Ser såmænd også ung ud og har ikke problemer med at føle mig smuk :-) Men altså synes bare nogen gange, det føles som om, at man lever et liv som om man er meget ældre end man er, når man har børn. Måske føler jeg mig ikke så voksen for en pige i tyverne.

Jamen man lever jo også et liv hvor man gerne skulle have følelsen af at være lidt mere voksen. Du har sat et barn til verden, det kræver ansvar, planlægning osv

Thats life når man vælger at få børn tidligt og ens venner og veninder ikke er på samme side i livet Men jeg ville da se om jeg ikke kunne finde en barnepige som ikke tager en formue i timen og så få jeres barn passet et par timer en fredag aften så i kunne komme en tur ud og spise eller i biografen. Der skal ikke ret meget til for at føle sig ung og levende når man har fået barn/børn - bare det at komme ud blandt andre mennersker uden sit barn er jo lækkert af og til.

Nu er jeg ikke lige med - vil din kæreste ikke at du selv tager en bytur med nogle veninder eller gider han generelt ikke byture?

Anmeld

12. november 2013

Mor11

Profilbillede for Mor11
Anonym skriver:

Kan DU så ikk tage ud og svinge rumpetten mens han passer den lille? Så kan han tage på drengetur en anden dag og lave noget HAN har lyst til? Man behøver jo ikk gøre alting sammen

Anmeld

12. november 2013

Anonym trådstarter

Pylle3 skriver:

Jamen man lever jo også et liv hvor man gerne skulle have følelsen af at være lidt mere voksen. Du har sat et barn til verden, det kræver ansvar, planlægning osv

Thats life når man vælger at få børn tidligt og ens venner og veninder ikke er på samme side i livet Men jeg ville da se om jeg ikke kunne finde en barnepige som ikke tager en formue i timen og så få jeres barn passet et par timer en fredag aften så i kunne komme en tur ud og spise eller i biografen. Der skal ikke ret meget til for at føle sig ung og levende når man har fået barn/børn - bare det at komme ud blandt andre mennersker uden sit barn er jo lækkert af og til.

Nu er jeg ikke lige med - vil din kæreste ikke at du selv tager en bytur med nogle veninder eller gider han generelt ikke byture?

Ja det er jo det. 

Min kæreste er ikke så vild med byture, jeg har gået en del ud med mine veninder. Men kunne godt savne at han gik med ud.

Anmeld

[ Spring til toppen ]

Gå til forsiden

Gratis eksperthjælp

Det er gratis at søge hjælp hos vores eksperter - se alle eksperterne her.