Hjælp..!! Brunt udflåd..?

Spring til sidste ulæste indlæg
Følg denne tråd

7.104 visninger
10 svar
4 synes godt om
12. november 2013

mortilfreja

Jer der har prøvet at have brunt udflåd i starten af jeres graviditet... Hvor meget var det og hvor længe blev det ved??

Kom der et barn ud af det??

Er så frustreret.. Er 4+3

Anmeld

Køb et abonnement på Vores Børn

Magasinet til dig med børn på 0-12 år

Priser fra 149 kr.

12. november 2013

Sandratoft

Jeg har selv prøvet at have lidt brunt udflåd omkring uge 6, havde det 1 gang og så gik det i sig selv igen

Du skal blot være opmærksom på om det fortsætter og om du får menstrutionslignende smerter

Anmeld

12. november 2013

Sisse Vinther

mortilfreja skriver:

Jer der har prøvet at have brunt udflåd i starten af jeres graviditet... Hvor meget var det og hvor længe blev det ved??

Har ikke prøvet brunt. Har kun prøvet med dissideret blødninger hvor det var rent blod der kom ud  Men det kunne meget tydeligt være et tegn på at slimhinderne lukker sig, og eventuelle ''rester'' kommer ud  

Anmeld

12. november 2013

Lotus86

Har både haft brunt og lyserødt i starten, og der kom aldrig noget i trusserne, kun på papiret. Havde også en enkelt meget frisk blødning med tilhørende mavesmerter, men er altså i dag i 37. uge, så hos mig havde det ingen betydning.

Anmeld

12. november 2013

mortilfreja

Håber det harmløst..

Anmeld

12. november 2013

ønskebørn74

mortilfreja skriver:

Har både prøvet at det var ok og skidt.. Håber for jer at alt er vel.. Kæmpe krammer 

Anmeld

12. november 2013

mortilfreja

ønskebarn74 skriver:

Har både prøvet at det var ok og skidt.. Håber for jer at alt er vel.. Kæmpe krammer 

Tak sødeste

Skal have taget ny blodprøve mandag for at se om HCG stiger

Anmeld

12. november 2013

Karoline27

mortilfreja skriver:

Jeg havde mens i 3 dage denne gang.. Og en uge efter fik jeg også lidt brunt/rødligt udflåd i en enkelt dag. Der kom ikke noget i trusserne, kun på papiret... Så jeg er lidt i samme båd som dig egentlig.. Jeg har bare ikke testet, da jeg jo fik mens i 3 dage.. Men noget tyder på jeg måske skal prøve

Anmeld

12. november 2013

Lykke:)

mortilfreja skriver:

Jeg havde det ret meget i starten faktisk
Det blev aldrig rødt men det var brunt og kom og gik som det ville. Sidste gang jeg havde det var omkring 10+ tror jeg. Men der var heldigvis intet galt!

Har tit hørt, at man godt kan have lidt brunt udflåd lige omkring det tidspunkt man burde have sin menstruation fordi kroppen lige skal vende sig til ikke at skulle have det.

Det eneste råd jeg kan komme med er, at slappe så godt af som muligt.

Anmeld

12. november 2013

mortilfreja

Lykke:) skriver:

Jeg havde det ret meget i starten faktisk
Det blev aldrig rødt men det var brunt og kom og gik som det ville. Sidste gang jeg havde det var omkring 10+ tror jeg. Men der var heldigvis intet galt!

Har tit hørt, at man godt kan have lidt brunt udflåd lige omkring det tidspunkt man burde have sin menstruation fordi kroppen lige skal vende sig til ikke at skulle have det.

Det eneste råd jeg kan komme med er, at slappe så godt af som muligt.

Jeg prøver at slappe af men svært at abstrahere fra om der kan være noget galt...

Anmeld

[ Spring til toppen ]

Gå til forsiden

Gratis eksperthjælp

Det er gratis at søge hjælp hos vores eksperter - se alle eksperterne her.