Spring til sidste ulæste indlæg Følg denne tråd
Anmeld
Køb et abonnement på Vores Børn
Magasinet til dig med børn på 0-12 år
Priser fra 149 kr.
Jeg har selv prøvet at have lidt brunt udflåd omkring uge 6, havde det 1 gang og så gik det i sig selv igen Du skal blot være opmærksom på om det fortsætter og om du får menstrutionslignende smerter
mortilfreja skriver: Jer der har prøvet at have brunt udflåd i starten af jeres graviditet... Hvor meget var det og hvor længe blev det ved?? Kom der et barn ud af det??Er så frustreret.. Er 4+3
Jer der har prøvet at have brunt udflåd i starten af jeres graviditet... Hvor meget var det og hvor længe blev det ved?? Kom der et barn ud af det??Er så frustreret.. Er 4+3
Har ikke prøvet brunt. Har kun prøvet med dissideret blødninger hvor det var rent blod der kom ud Men det kunne meget tydeligt være et tegn på at slimhinderne lukker sig, og eventuelle ''rester'' kommer ud
Har både prøvet at det var ok og skidt.. Håber for jer at alt er vel.. Kæmpe krammer
ønskebarn74 skriver: Har både prøvet at det var ok og skidt.. Håber for jer at alt er vel.. Kæmpe krammer
Lykke:) skriver: Jeg havde det ret meget i starten faktisk Det blev aldrig rødt men det var brunt og kom og gik som det ville. Sidste gang jeg havde det var omkring 10+ tror jeg. Men der var heldigvis intet galt! Har tit hørt, at man godt kan have lidt brunt udflåd lige omkring det tidspunkt man burde have sin menstruation fordi kroppen lige skal vende sig til ikke at skulle have det. Det eneste råd jeg kan komme med er, at slappe så godt af som muligt.
Jeg havde det ret meget i starten faktisk Det blev aldrig rødt men det var brunt og kom og gik som det ville. Sidste gang jeg havde det var omkring 10+ tror jeg. Men der var heldigvis intet galt! Har tit hørt, at man godt kan have lidt brunt udflåd lige omkring det tidspunkt man burde have sin menstruation fordi kroppen lige skal vende sig til ikke at skulle have det. Det eneste råd jeg kan komme med er, at slappe så godt af som muligt.
[ Spring til toppen ]
Story House Egmont A/S Strødamvej 46 2100 København Ø TLF: 70 25 75 10 CVR: 83131128