Spring til sidste ulæste indlæg Følg denne tråd
FamilienSørensen skriver: 2 2 2 2 2 wow sikke nogle flotte kjoler. Det var mellem 2 eller 3 synes 1 signalerer noget forkert og det er der måske ikke brug for til en fest mellem kollegaer Må jeg være så fræk at spørge hvor du har fundet kjole to henne
2 2 2 2 2 wow sikke nogle flotte kjoler.
Det var mellem 2 eller 3 synes 1 signalerer noget forkert og det er der måske ikke brug for til en fest mellem kollegaer
Må jeg være så fræk at spørge hvor du har fundet kjole to henne
Isabell (Nov. 2009)
Elina (Sep. 2012)
Adrien (Juni 2020)
Anmeld
Køb et abonnement på Vores Børn
Magasinet til dig med børn på 0-12 år
Priser fra 149 kr.
MoarHvidovre skriver: Jeg har stemt blankt, da jeg personligt synes kjolerne er for udfordrende når det er julefrokost med ens kollegaer
Jeg har stemt blankt, da jeg personligt synes kjolerne er for udfordrende når det er julefrokost med ens kollegaer
Må melde mig enig Men måske jeg bare er gammeldags
Nr 1! Synes farven er rigtig fin og anderledes og passer umiddelbart godt til din hudfarve og så er blingbling jo altid godt
kan ikk se hvorfor den skulle være vildt udfordrende? Går da udfra du skal have strømpbukser på under, på denne årstid og nedringet er den jo heller ikke
jeg skal selv have stram sort kjole med shimmer, på til min firmajulefrokost. Den går til midt på låret, og er ikke nedringet. Skal have sorte nylonstrømper under. vi FESTER til vores julefrokost, og tager tit i byen bagefter, så kan ikk se problemet i et festligt outfit
Anonym skriver: Er anonym fordi jeg ikke vil afsløre hvad jeg skal have på i tilfælde af nogle fra min arbejdsplads ser det Men hvilken kjole?
Er anonym fordi jeg ikke vil afsløre hvad jeg skal have på i tilfælde af nogle fra min arbejdsplads ser det Men hvilken kjole?
[ Spring til toppen ]
Story House Egmont A/S Strødamvej 46 2100 København Ø TLF: 70 25 75 10 CVR: 83131128