Slimprop (klamme detaljer)

Spring til sidste ulæste indlæg
Følg denne tråd

328 visninger
2 svar
0 synes godt om
12. november 2013

Anonym trådstarter

Har lige brug for jeres hjælp/erfaringer
Her henover weekenden troede jeg, at min slimprop gik sammen med noget udflåd. Der var i hvert faldt nogle strenge af noget sejt slim i.
Igår havde jeg nogle plukveer, som nev godt til, så manden og jeg havde sex i håb om, at det kunne sætte gang i lidt. Plukveerne gik dog helt i sig selv efterfølgende.
Jeg har så lige været på toilet, og da jeg tørrer mig, er der vildt meget slim. Der er en ordentlig klat, som jeg bliver nødt til nærmest at trække i for at få ud.
Er det så slimproppen? Blev helt i tvivl om, om det evt kunne være sæd, men det vil vel ikke blive sådan en sej masse?
Beklager meget for de klamme detaljer, men de kan ikke helt undlades

Anmeld

Køb et abonnement på Vores Børn

Magasinet til dig med børn på 0-12 år

Priser fra 149 kr.

12. november 2013

AnonymMor

Anonym skriver:

Har lige brug for jeres hjælp/erfaringer
Her henover weekenden troede jeg, at min slimprop gik sammen med noget udflåd. Der var i hvert faldt nogle strenge af noget sejt slim i.
Igår havde jeg nogle plukveer, som nev godt til, så manden og jeg havde sex i håb om, at det kunne sætte gang i lidt. Plukveerne gik dog helt i sig selv efterfølgende.
Jeg har så lige været på toilet, og da jeg tørrer mig, er der vildt meget slim. Der er en ordentlig klat, som jeg bliver nødt til nærmest at trække i for at få ud.
Er det så slimproppen? Blev helt i tvivl om, om det evt kunne være sæd, men det vil vel ikke blive sådan en sej masse?
Beklager meget for de klamme detaljer, men de kan ikke helt undlades

det lyder meget som slimproppen er der noget rødligt/brunligt i det var der i da min gik men det behøves ikke at se sådan ud som du beskriver det så tror jeg det er slimproppen eller hvertfald noget af den  

hvor lang er du henne ? for den kan jo gå flere gange, min gik dog først aftenen før jeg fødte  

Anmeld

12. november 2013

Anonym trådstarter

Rinepigen skriver:

det lyder meget som slimproppen er der noget rødligt/brunligt i det var der i da min gik men det behøves ikke at se sådan ud som du beskriver det så tror jeg det er slimproppen eller hvertfald noget af den  

hvor lang er du henne ? for den kan jo gå flere gange, min gik dog først aftenen før jeg fødte  

Nej den var helt gennemsigtig med lidt hvide strenge i. Måske meget lys rosa, men så meget havde jeg ikke lyst til at kigge på det
Jeg er kun 37+4, så tror nu ikke det betyder en fødsel lige med det samme.
Men så ved jeg da, at kroppen er ved at gøre sig klar

Anmeld

[ Spring til toppen ]

Gå til forsiden

Gratis eksperthjælp

Det er gratis at søge hjælp hos vores eksperter - se alle eksperterne her.