liverpool kagen

Spring til sidste ulæste indlæg
Følg denne tråd

25. juli 2009

Plysbjørnen

ka li ja skriver:

ja og så lavede jeg også lige en kage til min svoger som fylder år i dag
sikke et arb, og der slap jeg vidst også om hvor gærdet var lavest

Sådan en er jeg sikker på min kæreste gerne ville have også...

Anmeld

Køb et abonnement på Vores Børn

Magasinet til dig med børn på 0-12 år

Priser fra 149 kr.

25. juli 2009

Sara.

ka li ja skriver:

ja og så lavede jeg også lige en kage til min svoger som fylder år i dag
sikke et arb, og der slap jeg vidst også om hvor gærdet var lavest

Ej hvor sejt at man selv kan lave sådan noget kagepynt  - men hvorfor sku man ikke kunne det..... knækker det nemt? tænker hvordan er det at skære i? skal man lige øve sig nogle gange inden den endelige kage?

Anmeld

25. juli 2009

Lone Jakobsen

woaw synes også bare den er super flot.
prøvede at lave mmf en dag og der var lige en enkelt ting jeg ikke havde tænkt på.
jeg smeltede skumfiduser i en dyb tallerken og sku derefter tilsætte flormelis. det gjorde jeg i en skål... men jeg synes det tog lidt tid at røre det sammen så jeg ville lige bruge hænderne til at ælte det med.
duuummm ide.... det hang så meget fast at jeg var ved at opgi projektet men lidt vand på en ske og så ku jeg befri hænderne og arbejde videre.
ellers super sjovt og velsmagende.
men noget jeg tænkte på var om i kommer noget nedenunder inden i kommer det på kagen? jeg kom det på en form kage og der hang det ikke ret godt ved.

Anmeld

26. juli 2009

ka li ja

lærkes_mor skriver:

Ej hvor sejt at man selv kan lave sådan noget kagepynt  - men hvorfor sku man ikke kunne det..... knækker det nemt? tænker hvordan er det at skære i? skal man lige øve sig nogle gange inden den endelige kage?

jeg brugte medpapir til at tegne det over på, og derefter med en skalpel ovenpå mmfen. og det var i køleskabet flere gange under processen! det er nemmest at skærer i når det er helt koldt

Anmeld

27. juli 2009

linemus

Den blev da skidego', Karina! Sikke et nussearbejde. Håber dælme han satte pris på den

Anmeld

27. juli 2009

linemus

nutche skriver:

woaw synes også bare den er super flot.
prøvede at lave mmf en dag og der var lige en enkelt ting jeg ikke havde tænkt på.
jeg smeltede skumfiduser i en dyb tallerken og sku derefter tilsætte flormelis. det gjorde jeg i en skål... men jeg synes det tog lidt tid at røre det sammen så jeg ville lige bruge hænderne til at ælte det med.
duuummm ide.... det hang så meget fast at jeg var ved at opgi projektet men lidt vand på en ske og så ku jeg befri hænderne og arbejde videre.
ellers super sjovt og velsmagende.
men noget jeg tænkte på var om i kommer noget nedenunder inden i kommer det på kagen? jeg kom det på en form kage og der hang det ikke ret godt ved.

Kagen smørres op med smørcreme og afkøles, inden mmf'en lægges over. Der er forskellige opskrifter på smørcreme i "Opskrifter".

Anmeld

[ Spring til toppen ]

Gå til forsiden

Gratis eksperthjælp

Det er gratis at søge hjælp hos vores eksperter - se alle eksperterne her.