Hjælp med barnevogn

Spring til sidste ulæste indlæg
Følg denne tråd

1.149 visninger
10 svar
1 synes godt om
12. november 2013

Anonym trådstarter

Hej piger

Jeg har lige købt den fineste retro Odder barnevogn. Jeg er så nysgerrig efter hvor gammel den er. Ved I hvordan jeg evt finder ud af det?

Anmeld

Køb et abonnement på Vores Børn

Magasinet til dig med børn på 0-12 år

Priser fra 149 kr.

12. november 2013

maria_wlt

Kan du smide et billed ind af den?

Anmeld

12. november 2013

Købmagerkonen

Anonym skriver:

Hej piger

Jeg har lige købt den fineste retro Odder barnevogn. Jeg er så nysgerrig efter hvor gammel den er. Ved I hvordan jeg evt finder ud af det?

Prøv at smide et billede ind Jeg har selv en retro brio/silvercross som jeg forsøgte at søge alder og model på. Jeg fik bl.a. hjælp på en fb side der hedder  noget med "retrovagn" som består af en masse kvinder der samler på gamle klapvogne og barnevogne. 

Anmeld

12. november 2013

Anonym trådstarter

maria_wlt skriver:

Kan du smide et billed ind af den?

Mit kamera er i stykker, men jeg har fundet en på nettet, som ligner fuldstændig. Min er så bare lidt nogle andre farver, men samme snit og alting

http://www.guloggratis.dk/barn-baby/bornetransport/barnevogne/odder/annonce/21128198-retro-odder-barnevogn

Anmeld

12. november 2013

Anonym trådstarter

FruOlsen skriver:

Prøv at smide et billede ind Jeg har selv en retro brio/silvercross som jeg forsøgte at søge alder og model på. Jeg fik bl.a. hjælp på en fb side der hedder  noget med "retrovagn" som består af en masse kvinder der samler på gamle klapvogne og barnevogne. 

Jeg har lagt et link ind med et billede

Anmeld

12. november 2013

Pigent

Den kunne godt være fra 1994 eller der omkring. Det ligner den jeg lå i, den var bare helt blå

Anmeld

12. november 2013

Anonym trådstarter

Pigent skriver:

Den kunne godt være fra 1994 eller der omkring. Det ligner den jeg lå i, den var bare helt blå

Fra 94 alligevel? Havde selv gættet på 80'erne

Anmeld

12. november 2013

De3Guldklumper

Stellet ligner det min barnevogn havde da jeg var lille. Kassen var dog af grå fløjel (staves) og jeg er født i 83

Anmeld

12. november 2013

Pigent

Fra 94 alligevel? Havde selv gættet på 80'erne

Jeg ved det ikke, men stellet og dem man slår ned for at ligge kalechen ned med ligner meget dem på den Odder jeg lå i og kassen er lidt i samme stil.

Anmeld

12. november 2013

Købmagerkonen

Jeg synes umiddelbart det ligner en vogn fra 90'erne, men jeg tør ikke sige det med sikkerhed. Jeg vil igen opfordre dig til at spørge i gruppen "retrovagn" på facebook - de ved næsten alt om gamle vogne

Anmeld

[ Spring til toppen ]

Gå til forsiden

Gratis eksperthjælp

Det er gratis at søge hjælp hos vores eksperter - se alle eksperterne her.