14+4 :-)

Spring til sidste ulæste indlæg
Følg denne tråd

385 visninger
4 svar
14 synes godt om
12. november 2013

1234rj

Nu kan man endelig se maven og den er blevet dejlig rund :-)! Fik fortalt det på arbejdet hvor jeg var vikar og de tilbød mig fastansættelse! Vi skal til kønsskanning d. 22/11. De sidste to nætter har jeg drømt at vi får en dreng. Dog var den ene drøm underlig?? Babyen var på størrelse med en 1 årige?? Hehe.
Jeg begynder at nyde graviditeten nu :-) kæresten er allerede begyndt at snakke til maven. Hehe. Alle generne er væk nu og så lige et billede af maven
Vedhæftede fotos (klik for at se i fuld størrelse)

Anmeld

Køb et abonnement på Vores Børn

Magasinet til dig med børn på 0-12 år

Priser fra 149 kr.

12. november 2013

Putomanen

Det er bare skønt når generne forsvinder og maven begynder at vokse. Sikke en fin mave du har fået Så er det noget nemmere at nyde graviditeten.

Stort tillykke med fatsansættelsen, det er flot at de tilbyder det på trods af at du er gravid!

Anmeld

12. november 2013

1234rj

Putomanen skriver:

Det er bare skønt når generne forsvinder og maven begynder at vokse. Sikke en fin mave du har fået Så er det noget nemmere at nyde graviditeten.

Stort tillykke med fatsansættelsen, det er flot at de tilbyder det på trods af at du er gravid!

Ja meget, mange tak!:-)
Ja det er skønt, det havde jeg slet ikke regnet med'

Anmeld

12. november 2013

Anonym101

1234rj skriver:

Nu kan man endelig se maven og den er blevet dejlig rund :-)! Fik fortalt det på arbejdet hvor jeg var vikar og de tilbød mig fastansættelse! Vi skal til kønsskanning d. 22/11. De sidste to nætter har jeg drømt at vi får en dreng. Dog var den ene drøm underlig?? Babyen var på størrelse med en 1 årige?? Hehe.
Jeg begynder at nyde graviditeten nu :-) kæresten er allerede begyndt at snakke til maven. Hehe. Alle generne er væk nu og så lige et billede af maven

Livet er skønt når det sådan køre på skinner for én! Tillykke med det hele og meget fin mave!

Anmeld

12. november 2013

Babydrøm

1234rj skriver:

Flot mave Lyder dejligt Stort tillykke med fastansættelsen, hvor skønt  

Anmeld

[ Spring til toppen ]

Gå til forsiden

Gratis eksperthjælp

Det er gratis at søge hjælp hos vores eksperter - se alle eksperterne her.