Spring til sidste ulæste indlæg Følg denne tråd
Caroline86 skriver:selvfølgelig henter jeg den selv... skal bare lige finde ud af hvad den skal forestille så... hæhæ
ja da! du sender bare en pb engang når du har fundet ud af det ps jeg kan altså ikke lave ALT.....
Anmeld
Køb et abonnement på Vores Børn
Magasinet til dig med børn på 0-12 år
Priser fra 149 kr.
ka li ja skriver:så blev jeg endelig færdig vi skal holde arthurs fødselsdag i dag, så her er lidt billeder af hans kage.jeg sprang over hvor gærdet var lavest, men kunne åbenbart ikke overskue at ha gang i 2 kager på en gang!!!
Chritinap skriver:Her springer jeg også med på. Bor i Silkeborg, og vil meget gerne hente en kage hos dig. Til min datters to års fødselsdag d. 5 Nov.
lonemus skriver:VILDT FLOT KAGE.......ØV, jeg bor i Næstved, ellers ville jeg godt have bestilt en kage hos dig...!
ka li ja skriver: ja da! du sender bare en pb engang når du har fundet ud af det ps jeg kan altså ikke lave ALT.....
Chritinap skriver:Og hvad skal du have for en kage alla' den her Ahmen, er målløs... altså da
ka li ja skriver:jamen du kan sende mig en pb, mht hvad der skal være på og i osv
[ Spring til toppen ]
Story House Egmont A/S Strødamvej 46 2100 København Ø TLF: 70 25 75 10 CVR: 83131128