Det gør ondt :(

Spring til sidste ulæste indlæg
Følg denne tråd

420 visninger
5 svar
0 synes godt om
11. november 2013

Anonym trådstarter

Jeg er 37+2 i dag og de sidste par dage har jeg bare haft så mange smerter. sådan nogle mens-lign. Smerter.. føler faktisk min mens er på vej. Og så niver det og jager ved skambenet - og oppe i skeden. Var til jm i dag og barnet har sat sig godt fast. Det er min anden gang men tror i måske det kunne betyde snarlig fødsel. 

Anmeld

Køb et abonnement på Vores Børn

Magasinet til dig med børn på 0-12 år

Priser fra 149 kr.

11. november 2013

SjeBets

sådan har jeg det også pt, det gør nogle gange virkelig ondt, men tror desværre ikke det er tegn på fødsel, nok nærmere at baby kommer til at ramme nogle nerver når den står i bæknet./ eller er på vej ned på plads. Hende af min er ikke helt nede endnu men på vej der til, er lige blevet scannet her i fredags der stod hun ikke i bæknet endnu.

Jeg er 38 uger henne og 3. gangs

Anmeld

11. november 2013

Kamulla

syntes det lyder lidt som om der er noget under opsejling.. aldrig fedt at have ondt, men du er ved vejs ende, og smerte hører til

Anmeld

11. november 2013

Anonym trådstarter

Mange tak for svar

Anmeld

12. november 2013

M&J87

Sådan har jeg det også 36+6

Anmeld

12. november 2013

Karla

Anonym skriver:

Jeg er 37+2 i dag og de sidste par dage har jeg bare haft så mange smerter. sådan nogle mens-lign. Smerter.. føler faktisk min mens er på vej. Og så niver det og jager ved skambenet - og oppe i skeden. Var til jm i dag og barnet har sat sig godt fast. Det er min anden gang men tror i måske det kunne betyde snarlig fødsel. 

Sådan har jeg haft det siden 35+0, er 37+4 i dag. Så for mig har det ikke betydet en snarlig fødsel. Men for nogle tror jeg det er tegn på, at der er noget under opsejling
Nogle gange ville det være rart med sådan en lille håndbog, så man kunne være sikker på, hvad de forskellige ting betyder
for der snart sker noget. Det er ikke sjovt at gå og have så ondt

Anmeld

[ Spring til toppen ]

Gå til forsiden

Gratis eksperthjælp

Det er gratis at søge hjælp hos vores eksperter - se alle eksperterne her.