anbefal en Voksipose

Spring til sidste ulæste indlæg
Følg denne tråd

561 visninger
8 svar
1 synes godt om
11. november 2013

Bell'star

Hej

Da vi i sin tid skulle købe babyudstyr, mente jeg ikke, at det var nødvendigt med en voksipose, når vi også skulle have en lift.

Min dreng er nu 2,5måneder, og jeg kan godt se, at den lift ikke er stor nok så længe endnu, i hvert fald slet ikke hele vinteren over (ved ikke lige hvad jeg havde forestillet mig, - at han var lillebitte baby meget længe åbenbart (flot, nybegynder forælder) )

Så er nået frem til, at jeg nok bør anskaffe mig en voksipose inden længe
Har besluttet, at købe en brugt, men har slet ingen forstand på de voksiposer, så vil da lige høre jeres anbefalinger af mærke på en god voksipose?

OG er det nødvendigt med en sommerdyne til voksiposen også mon? (min søn er fra august, og vil altså være ca 9 - 10 måneder til sommer)

Anmeld

Køb et abonnement på Vores Børn

Magasinet til dig med børn på 0-12 år

Priser fra 149 kr.

11. november 2013

mommy1991

Bell'star skriver:

Hej

Da vi i sin tid skulle købe babyudstyr, mente jeg ikke, at det var nødvendigt med en voksipose, når vi også skulle have en lift.

Min dreng er nu 2,5måneder, og jeg kan godt se, at den lift ikke er stor nok så længe endnu, i hvert fald slet ikke hele vinteren over (ved ikke lige hvad jeg havde forestillet mig, - at han var lillebitte baby meget længe åbenbart (flot, nybegynder forælder) )

Har besluttet, at købe en brugt, men har slet ingen forstand på de voksiposer, så vil da lige høre jeres anbefalinger af mærke på en god voksipose?

OG er det nødvendigt med en sommerdyne til voksiposen også mon? (min søn er fra august, og vil altså være ca 9 - 10 måneder til sommer)

Jeg har købt en brugt original voksipose med vinter og sommerdyne og er meeega glad for den! Den kan bruges indtil barnet er tre år gammel eller sådan noget, så ja, jeg vil klart anbefale at købe en sommerdyne også

Anmeld

11. november 2013

AnthonsMor

Bell'star skriver:

Hej

Jeg har en SleeBee fra Bilka, og jeg  elsker den..

Jeg har stadig kun "sommerdynen" i, for Anthon holder ganske fint varmen sådan, han sidder kun i bukser og strømpebukser i den, også har han så jakke på, fordi det stikker op over posen

Men den er altså lækker, også er den ikke dyr!

Anmeld

11. november 2013

Maja_4000

Vi havde en duniduo med ulddyne .. Jeg vil anbefale dig at vælge en med ulddyne fremfor dun

Anmeld

11. november 2013

Bell'star

emmagirl skriver:

Jeg har købt en brugt original voksipose med vinter og sommerdyne og er meeega glad for den! Den kan bruges indtil barnet er tre år gammel eller sådan noget, så ja, jeg vil klart anbefale at købe en sommerdyne også

Hold da op, vidste slet ikke, at de kunne bruges så længe, men så kan jeg da godt se, at det er smart med en sommer dyne også - godt lige at vide..

Anmeld

11. november 2013

Bell'star

AnthonsMor skriver:

Jeg har en SleeBee fra Bilka, og jeg  elsker den..

Jeg har stadig kun "sommerdynen" i, for Anthon holder ganske fint varmen sådan, han sidder kun i bukser og strømpebukser i den, også har han så jakke på, fordi det stikker op over posen

Men den er altså lækker, også er den ikke dyr!

Ved du om det er sådan noget de altid bare har i Bilka, eller om det har været sådan er særligt tilbud? - for det ville jo være perfekt, hvis man kunne få en der ikke var så dyr, men alligevel ny..

Anmeld

11. november 2013

Bell'star

Maja_4000 skriver:

Vi havde en duniduo med ulddyne .. Jeg vil anbefale dig at vælge en med ulddyne fremfor dun

Det er skrevet bag øret

Anmeld

11. november 2013

CaWi

Bell'star skriver:

Hej

Vi har en slee bee fra bilka, og er rigtig glade for den. Dog bruger vi den kun om vinteren.
De fås året rundt, og et par gange om året kan man få dem næsten "smidt i nakken".

Anmeld

11. november 2013

AnthonsMor

Bell'star skriver:

Ved du om det er sådan noget de altid bare har i Bilka, eller om det har været sådan er særligt tilbud? - for det ville jo være perfekt, hvis man kunne få en der ikke var så dyr, men alligevel ny..

Jeg tror de har skiftet til et andet mærke, men den koster max 1000 fra helt ny, jeg har købt min brugt, men jeg er rigtig glad for den!

Anmeld

[ Spring til toppen ]

Gå til forsiden

Gratis eksperthjælp

Det er gratis at søge hjælp hos vores eksperter - se alle eksperterne her.