Kunne han være min kommende kæreste?

Spring til sidste ulæste indlæg
Følg denne tråd

14. november 2013

Isabella_mor

C-Dog skriver:

Fedt hvis du er så åben... Men jeg ville sgu ikke skide pink grise af lykke hvis min mand og jeg gik fra hinanden og han så hoppede på min gode veninde. Det gør man ikke i min verden.

men det er jo også i din verden og det er jo også fint nok hvis DU har det sådan. men det er jo ikke ens betydning med at ALLE har det sådan.. Det er det der fact at folk siger "det gør man bare ikke, det er en uskreven regel" det er jo ikke alle der ser på den slags på samme måde.. 

Anmeld

Køb et abonnement på Vores Børn

Magasinet til dig med børn på 0-12 år

Priser fra 149 kr.

14. november 2013

C-Dog

Isabella_mor skriver:

men det er jo også i din verden og det er jo også fint nok hvis DU har det sådan. men det er jo ikke ens betydning med at ALLE har det sådan.. Det er det der fact at folk siger "det gør man bare ikke, det er en uskreven regel" det er jo ikke alle der ser på den slags på samme måde.. 

Nu lød spørgsmålet jo Hvad synes I om det?
Og jeg svarede blot på spørgsmålet. Og min mening er at man ikke ta'r sin eks venner eller familie og prøver at starte noget med dem. Du må hjertens gerne mene noget andet end mig, det er et frit land.

Anmeld

14. november 2013

Isabella_mor

C-Dog skriver:

Nu lød spørgsmålet jo Hvad synes I om det?
Og jeg svarede blot på spørgsmålet. Og min mening er at man ikke ta'r sin eks venner eller familie og prøver at starte noget med dem. Du må hjertens gerne mene noget andet end mig, det er et frit land.

ja heldigvis da.. 

Anmeld

[ Spring til toppen ]

Gå til forsiden

Gratis eksperthjælp

Det er gratis at søge hjælp hos vores eksperter - se alle eksperterne her.