Thea afsløre fars julegave!

Spring til sidste ulæste indlæg
Følg denne tråd

999 visninger
7 svar
23 synes godt om
11. november 2013

StineW79

Profilbillede for StineW79

Ja i dag sku thea 5 år med ud og købe julegave til far, dog nåede vi ik at købe gaven, da alberte 1 år, blev dårlig og vi tog hjem igen. Vi aftalte dog at i år sku far ha nye bukser.

Da så far kommer hjem fra arbejde, snakker vi lidt om at ja vi havde været en tur i centret, men at vi ik havde nået vores hemmelige mission. Nemlig mission julegave. 

Far siger så, jammen i jo slet ik hva jeg ønsker mig! Hvortil thea prompte svare " JJJÅÅÅÅÅHHOOOVVV du ønsker dig nye cowboy bukser " Man ka da heller ik regne med at en på 5 år ka holde på en hemmelighed!! Vh stine

Anmeld

Køb et abonnement på Vores Børn

Magasinet til dig med børn på 0-12 år

Priser fra 149 kr.

11. november 2013

Mother-love

Hahaha. Ja det er ikke nemt når de ikke helt forstår at man ikke siger hvad gaven skal indeholde.

Anmeld

11. november 2013

jydeinden

StineW79 skriver:

Ja i dag sku thea 5 år med ud og købe julegave til far, dog nåede vi ik at købe gaven, da alberte 1 år, blev dårlig og vi tog hjem igen. Vi aftalte dog at i år sku far ha nye bukser.

Da så far kommer hjem fra arbejde, snakker vi lidt om at ja vi havde været en tur i centret, men at vi ik havde nået vores hemmelige mission. Nemlig mission julegave. 

Far siger så, jammen i jo slet ik hva jeg ønsker mig! Hvortil thea prompte svare " JJJÅÅÅÅÅHHOOOVVV du ønsker dig nye cowboy bukser " Man ka da heller ik regne med at en på 5 år ka holde på en hemmelighed!! Vh stine

haha jamen det er jo heller ikke helt nemt at holde på en hemmelighed

Anmeld

11. november 2013

M (:

Hahahaha, hvor er hun god 

Anmeld

11. november 2013

StineW79

Havanagila skriver:

Hahaha. Ja det er ikke nemt når de ikke helt forstår at man ikke siger hvad gaven skal indeholde.

Som regl plejer hun at være rigtig god til det med hemmeligheder, men fars formulering snød hende vist i dag.

Til gengæld glæder kærsten sig til at få nye bukser i julegave vh stine

Anmeld

11. november 2013

StineW79

jydeinden skriver:

haha jamen det er jo heller ikke helt nemt at holde på en hemmelighed

Nej slet ik, og især ik når far snyder hende med " smarte "formuleringer!! Vh stine

Anmeld

11. november 2013

StineW79

M (: skriver:

Hahahaha, hvor er hun god 

Jep hun er nemlig fantastisk! Vh stine

Anmeld

11. november 2013

Mother-love

StineW79 skriver:

Som regl plejer hun at være rigtig god til det med hemmeligheder, men fars formulering snød hende vist i dag.

Til gengæld glæder kærsten sig til at få nye bukser i julegave vh stine

Hehe ja det er jo ikke nemt så
Det var da dejligt. Det var da idet mindste noget at far godt kunne bruge nogle bukser.
Men self lidt trist han ved hvad han får

Anmeld

[ Spring til toppen ]

Gå til forsiden

Gratis eksperthjælp

Det er gratis at søge hjælp hos vores eksperter - se alle eksperterne her.