Hej alle fantastiske mødre! 
Jeg har brug for jeres hjælp - eller i hvert fald ideer.
Jeg har en lille pige på snart 2 mdr., som vi har brug for lidt ideer og inspiration til, at få lagt "ordenlig" i seng.
Vores indtil vidre ritual er, at hun altid kommer i seng mellem 20-21, hvilket har fungeret fint. Vi plejer nogle gange at tage et bad inden, men det er ikke altid.
Hun bliver ammet godt og der bliver hygget lidt og mysset lidt af. Hun bliver lagt i sin tremmeseng (som står i vores soveværelse) får sin sut og uroen bliver drejet en omgang, og vi går ud. Hun plejer for det meste at falde i af sig selv, en gang i mellem falder suttet dog og hun får den igen, hvor vi siger godnat og så går ud.
Andre gange skal vi ind en milion gange og det er lidt som om det er med vilje, hun smider sutten?
Hun vågner igen omkring 2:00 (nogle gange før), hvor hun bliver ammet og så igen omkring kl. 05, men sagen er den, at hun ikke vil/kan eller noget helt tredje falde i søvn igen! Hvorfor? Er det fordi hun har fået nok søvn?
Jeg har lidt den holdning, at jeg vil ikke vugge og nusse hende for at hun skal sove - jeg synes, at hun skal sove, når hun vil. 
Hvordan ser jeres middagslure osv ud? Hun har lidt det med, at falder i søvn og vågner igen efter et par minutter, hvilket jeg er ked af, da jeg ikke har tid til noget som helst - hverken til noget i huset, mig selv eller manden. 

Kan i komme med nogle gode ideer eller ritualer, som vi kan få indført?