fantastisk weekend

Spring til sidste ulæste indlæg
Følg denne tråd

386 visninger
4 svar
8 synes godt om
11. november 2013

helle85

hvor har det været den bedste weekend i lang tid

vi har endelig fået noget hjælp til min dreng som er letter mental retaderet vi har fået en "handicap" hjælper(om vore dreng kunne li hende fra dag et) som kommer 2 gange om ugen, 1 gang a 6 rimer i weekenden, og 3 timer mandag nå freja gå til gynmastik.

vi havde aftalt at hun skulle komme lørdag kl 9 og hente lucas, da vi ville lave noget med freja, og vi hyggede bare rigtig meget med hende(det har vi sjældent tid til, da vi skal fokuser på lucas meget af tiden)og det har bare været så godt for hende, efter vi kom hjem og om søndagen, har hun kun haft et hysterisk anfald, og hun plejer at sige at det er hendes eller vores skyld lige så snart der er noget galt og det har hun heller ikke gjort,

og kan også mærke at de har haft godt af at være adskilt, da de bare har leget så godt sammen, normalt bliver de uvenner efter 5 min.

og lucas har hyggede sig lige så meget med hjælperen, som vi har med freja, så det er bare super.

jeg har haft så mange betænkligheder, med hensyn til alt det med hjælperen, om det nu var det bedste for ham og om han ville blive jaloux osv. men der har slet ikke været noget,

han har selvfølgelig set hende nogen gange før, og jeg var også med ham hjemme hos hende første gang, og hun har været her og lege med ham, og han få lov til at bestemme hvad de skal lave osv

det giver virkelig en hel del energi nå man bare har kunne hygge i stedet for at bekymre sig hele tiden

Anmeld

Køb et abonnement på Vores Børn

Magasinet til dig med børn på 0-12 år

Priser fra 149 kr.

12. november 2013

MoarHvidovre

Profilbillede for MoarHvidovre
Elsker mine unger; Lina og Luka :0)

Dejligt, at de begge to har nydt tiden hver for sig og at det bare har været en fantastisk weekend 

Anmeld

12. november 2013

LilleSmølf

Lyder som om det har været det helt rigtige beslutning for jer alle sammen.

Dejligt at høre at I har haft en god weekend (:

Anmeld

12. november 2013

helle85

LilleSmølf skriver:

Lyder som om det har været det helt rigtige beslutning for jer alle sammen.

Dejligt at høre at I har haft en god weekend (:

ja det har været den hel rigtig beslutning

Anmeld

12. november 2013

helle85

MoarHvidovre skriver:

Dejligt, at de begge to har nydt tiden hver for sig og at det bare har været en fantastisk weekend 

tak ja det er skønt for man tænker jo meget over om det er det rigtig man gør

Anmeld

[ Spring til toppen ]

Gå til forsiden

Gratis eksperthjælp

Det er gratis at søge hjælp hos vores eksperter - se alle eksperterne her.