hvad har I af symptomer og andre sjove nye vaner

Spring til sidste ulæste indlæg
Følg denne tråd

1.315 visninger
19 svar
0 synes godt om
11. november 2013

mogms

som overskriften

jeg har en trykkende fornemmelse / murren i underlivet og en slags side stik op langs min ene side. Og er for nogle dage siden begyndt at kunne mærke noget i min lyske også  altså intet af det gør ONDT, men det følelse bare sært og det er mest ubehageligt om aftenen når vi lægger os for at sove. 

jeg kan ikke lide min elskede pepsi max mere - og NØØJ hvor jeg savner den smag 

åhh ja også skal jeg bare have en masse mælk, virkelig meget mælk og helst ISKOLD. Min mand synes det er så sjov.

jeg har hele tiden været meget træt, men er her til formiddag dejlig frisk så det skal udnyttes inden det går over i eftermiddag. 

jeg er idag 5+1

hvad med jer? hvad har I af symptomer?

og ja undskyld skulle lige lege med smileyerne 

Anmeld

Køb et abonnement på Vores Børn

Magasinet til dig med børn på 0-12 år

Priser fra 149 kr.

11. november 2013

CaWi

mogms skriver:

som overskriften

jeg har en trykkende fornemmelse / murren i underlivet og en slags side stik op langs min ene side. Og er for nogle dage siden begyndt at kunne mærke noget i min lyske også  altså intet af det gør ONDT, men det følelse bare sært og det er mest ubehageligt om aftenen når vi lægger os for at sove. 

åhh ja også skal jeg bare have en masse mælk, virkelig meget mælk og helst ISKOLD. Min mand synes det er så sjov.

jeg har hele tiden været meget træt, men er her til formiddag dejlig frisk så det skal udnyttes inden det går over i eftermiddag. 

jeg er idag 5+1

Jeg var sinsygt træt i 2. og 3. måned.
I den tid kunne jeg heller ikke spise rugbrød med kerner. Det hang mig virkelig ud af halsen.
Senere fik jeg så bækkenløsning, men ellers intet.

Anmeld

11. november 2013

Trekløver(:

mogms skriver:

som overskriften

jeg er idag 5+1

Kronisk træt og lidt ømme bryster var det eneste. Senere døjede jeg så med enorm halsbrand

Anmeld

11. november 2013

Papillon

Jeg er 8+0 i dag. Indtil videre har jeg været gennem umenneskelig træthed, kvalme, murren i underlivet, ømme bryster og følsomhed overfor lugte. Symptomerne kommer og går som de vil. Nu er kvalmen dog forduftet eller begrænset til om morgenen. Jeg starter dog gerne morgenen med at hele mellemgulvet trækker sig sammen i brækfornemmelse pga. lugte. Det gælder bare om at få kastet en skive knækbrød ned hurtigst muligt

Derudover er mine bryster efterhånden lidt mast i bh'en og bukserne strammer 

Anmeld

11. november 2013

Rødhætte

mogms skriver:

som overskriften

jeg er idag 5+1

KVALM.. Puha den er startet for fuld udblæsning. Mega hårdt når man på jobbet bare må lade som ingenting. Synes virkelig ikke der er sjovt. Og så har jeg mega ømme bryster..

Det hjælper heldigvis at spise lidt hele tiden, så det ender nok med at jeg blive tyk..

Anmeld

11. november 2013

Mother-love

Jeg kastede op flere gange dagligt fra uge 6 til uge 18 da jeg var gravid.
Var faktisk kun sindssygt træt i uge 3. Dvs før jeg vidste jeg var gravid. Men det gav utrolig god mening da jeg stod med en positiv test hehe.

Karry kunne jeg simpelthen ikke have med at gøre, hverken lugten eller smagen.

Ja og så kunne jeg slet ikke tåle mælk i min graviditet. Det gav mig total raserrøv. Om det så bare var den smugle man kommer i frikadeller det var nok jeg bare spiste et par stykker. Det var faktisk alle mælkeprodukter jeg ikke kunne tåle.
Så tror at alt i alt har jeg siddet 14 dage på toilettet igennem hele min graviditet hahaha ej måske lidt overdrevet. Men tror sgu alligevel ikke det er helt galt. For før vi faktisk fandt ud af det var mælken jeg ikke kunne tåle kunne jeg sagtens sidde 3 X 4 timer på toilettet om ugen

Men det var så det jeg døjede med hehehe.
Imens jeg døjede med opkast og kvalme kunne jeg heller ikke drikke sodavand overhovedet.

Anmeld

11. november 2013

mogms

Havanagila skriver:

Jeg kastede op flere gange dagligt fra uge 6 til uge 18 da jeg var gravid.
Var faktisk kun sindssygt træt i uge 3. Dvs før jeg vidste jeg var gravid. Men det gav utrolig god mening da jeg stod med en positiv test hehe.

Karry kunne jeg simpelthen ikke have med at gøre, hverken lugten eller smagen.

Ja og så kunne jeg slet ikke tåle mælk i min graviditet. Det gav mig total raserrøv. Om det så bare var den smugle man kommer i frikadeller det var nok jeg bare spiste et par stykker. Det var faktisk alle mælkeprodukter jeg ikke kunne tåle.
Så tror at alt i alt har jeg siddet 14 dage på toilettet igennem hele min graviditet hahaha ej måske lidt overdrevet. Men tror sgu alligevel ikke det er helt galt. For før vi faktisk fandt ud af det var mælken jeg ikke kunne tåle kunne jeg sagtens sidde 3 X 4 timer på toilettet om ugen

Men det var så det jeg døjede med hehehe.
Imens jeg døjede med opkast og kvalme kunne jeg heller ikke drikke sodavand overhovedet.

14 dage på toilettet 

tror jeg har siddet på wc i sammenlagt 1 uge, siden prøven var positiv (3+2) til nu (5+2)

jeg skal hele tiden tisse og hele nr 2 hele tiden. Men jeg kan ikke komme af med det hele  lige meget hvor tit jeg går derind.  

Anmeld

11. november 2013

SabinaMortensen

Jeg er 5+0 idag, og jeg har murren i underlivet og bag navlen, halsbrand, enormt træthed, vægtstigning, forstoppelse og hovedpine.. Jeg er voldsom oppustet, og bliver meget hurtigt forpustet.. 

OG så craver jeg nougat!! Jeg har aldrig kunnet lide nougat, men nu skal jeg bare have det!

Jeg er meget lugtfølsom, og syntes jeg kan lugte hvidløg og fisk overalt.. 

Anmeld

11. november 2013

Mother-love

mogms skriver:

14 dage på toilettet 

tror jeg har siddet på wc i sammenlagt 1 uge, siden prøven var positiv (3+2) til nu (5+2)

jeg skal hele tiden tisse og hele nr 2 hele tiden. Men jeg kan ikke komme af med det hele  lige meget hvor tit jeg går derind.  

Ja jeg tissede også konstant.
Og ja det var sgu ikke sjovt. For desværre døjede jeg jo også med hård mave hvilket man jo gør når man er gravid. Så det virkede jo ligesom en prop der skulle ud først. Puha jeg havde meget ondt i mavsen da jeg var gravid

Anmeld

11. november 2013

mogms

Ja jeg tissede også konstant.
Og ja det var sgu ikke sjovt. For desværre døjede jeg jo også med hård mave hvilket man jo gør når man er gravid. Så det virkede jo ligesom en prop der skulle ud først. Puha jeg havde meget ondt i mavsen da jeg var gravid

Ja lige præcis den første prop vil bare ikke ud aargh

Jeg skovler HUSK ind for at lindre det og det gør det lidt bedre men fjerner det slet ikke. 

Jeg blir osse forpustet af intet, håber ikke min anstrengelses astma gør det værre (den har ikke drillet mig i fler år)

Åh ja hovedpine har osse drillet mig men har lige stoppet et forløb ved kiropraktor så har 117 øvelser til min nakke så har fået det dæmpet.

Og jeg har også en trykken bag navlen, det er en sær følelse.

Anmeld

[ Spring til toppen ]

Gå til forsiden

Gratis eksperthjælp

Det er gratis at søge hjælp hos vores eksperter - se alle eksperterne her.