Undskyld på forhånd for et langt og rodet indlæg

Jeg står nu i den øv situation at jeg er nød til at sygemelde mig. (højst sandsynlighvis resten af graviditeten)
Jeg er i dag 14+6 og er begyndt at få voldsomme gener af bækkenløsning. (Tror vi, jeg skal til jordmor i morgen så har tænkt mig at høre af der)
Men da jeg tager enkeltfag på VUC, kan jeg jo ikke rigtig sygemelde mig for en længere periode

og derfor skal jeg jo på kh
Min kæreste mener så at jeg skal vente med og stoppe til efter d. 15 i måneden for så slipper vi for at skulle betale denne måneds SU tilbage.

Men det mener jeg ikke jeg kan. Har i forvejen et rigtig højt fravær, pga. voldsom kvalme de første måneder. Og har i dag været fuldstændig kvæstet efter en gåtur i går på knap 2 km. (Har meldt mig syg igen idag), Har stort set ikke sovet, da det har gjort mega ondt, hver gang jeg vendte mig i sengen, og den eneste stilling hvor jeg ikke havde ondt, var når jeg lå på maven. men det synes jeg til gengæld er rigtig ubehageligt. og i dag, kan jeg knap nok gå eller sidde.
Og for at komme i skole og tilbage igen, skal tilbagelægge en distance på 6 km.

Så kommer højst sandsynligvis ikke af sted indtil d. 15.
Derfor vil jeg jo mene at de vil kræve SU tilbage alligevel og at jeg derfor i stedet skulle skynde at melde mig ud nu, og søge kontanthjælp.
Hvad mener i?
Anmeld