øh... Kan I hjælpe???

Spring til sidste ulæste indlæg
Følg denne tråd

565 visninger
11 svar
3 synes godt om
11. november 2013

mortilfreja

Testede svagt positiv i fredags.. Begyndte så at bløde lørdag, så tænkte øv det var det...

Her til morgen tog jeg så en test for lige at tjekke og der blev testen tydeligere end i fredags?? Hvad sker der???

Skal lige siges at jeg kun blødte lørdag..

Øverste test er fra fredag.. Nederste fra i dag...
Vedhæftede fotos (klik for at se i fuld størrelse)

Anmeld

Køb et abonnement på Vores Børn

Magasinet til dig med børn på 0-12 år

Priser fra 149 kr.

11. november 2013

Bak

mortilfreja skriver:

Testede svagt positiv i fredags.. Begyndte så at bløde lørdag, så tænkte øv det var det...

Her til morgen tog jeg så en test for lige at tjekke og der blev testen tydeligere end i fredags?? Hvad sker der???

Skal lige siges at jeg kun blødte lørdag..

Øverste test er fra fredag.. Nederste fra i dag...

Den ser da ud til, at den måske godt kunne være der alligevel Blødte du meget i lørdags? Som menstruation, eller var det mindre?

For den stadig sidder fast Test igen om nogle dage, og se om ikke den er endnu tydeligere

Anmeld

11. november 2013

mortilfreja

Bak skriver:

Den ser da ud til, at den måske godt kunne være der alligevel Blødte du meget i lørdags? Som menstruation, eller var det mindre?

For den stadig sidder fast Test igen om nogle dage, og se om ikke den er endnu tydeligere

Nej blødte ikke meget.. Ingen klumper (undskyld detaljerne )
Det var heller ikke mørkt blod som det plejer.. Pletblødte onsdag og torsdag så testede fredag..

Håber den stadig er der, men synes godt nok det er underligt med de test

Anmeld

11. november 2013

Bak

mortilfreja skriver:

Nej blødte ikke meget.. Ingen klumper (undskyld detaljerne )
Det var heller ikke mørkt blod som det plejer.. Pletblødte onsdag og torsdag så testede fredag..

Håber den stadig er der, men synes godt nok det er underligt med de test

Ja, så kan jeg godt se, du hverken er købt eller solgt Men krydser fingre for den er der endnu. Der er jo desværre ikke andet at gøre, end at vente…

Anmeld

11. november 2013

mortilfreja

Bak skriver:

Ja, så kan jeg godt se, du hverken er købt eller solgt Men krydser fingre for den er der endnu. Der er jo desværre ikke andet at gøre, end at vente…

Tak

Nej jeg må jo vente og se.. men noget siger mig at den stadig er der.. Kan "føle" det

Anmeld

11. november 2013

mortilfreja

I får lige et bedre billede af den fra i dag...
Vedhæftede fotos (klik for at se i fuld størrelse)

Anmeld

11. november 2013

mortilfreja

Nogen der har prøvet det samme??

Anmeld

11. november 2013

babyonboard

Hej med dig

Har ikke selv prøvet det, men har hørt at nogle godt kan bløde lidt i starten og stadig være gravid.

for at den stadig er der. 

Hilsen mig.  

Anmeld

11. november 2013

mortilfreja

babyonboard skriver:

Hej med dig

Har ikke selv prøvet det, men har hørt at nogle godt kan bløde lidt i starten og stadig være gravid.

for at den stadig er der. 

Hilsen mig.  

Tak

Venter svar på hvad mit HCG ligger på Og så skal der tages ny blodprøve om et par dage

Anmeld

11. november 2013

Lotus86

Jeg havde lidt blødninger i starten af min graviditet indtil ca. 10. Uge, og jeg er 36+0 i dag, så det behøver slet ikke betyde noget dårligt Krydser fingre for, at din lille spire stadig sidder godt fast

Anmeld

[ Spring til toppen ]

Gå til forsiden

Gratis eksperthjælp

Det er gratis at søge hjælp hos vores eksperter - se alle eksperterne her.