kondom, p-piller, begge eller andet?

Spring til sidste ulæste indlæg
Følg denne tråd

Afstemning: hvilket?

Du skal være logget ind, for at kunne deltage i afstemningen.

2.531 visninger
13 svar
6 synes godt om
11. november 2013

Bertris

Nu sidder jeg i skole og der bliver snakket om befolkningen, og hvordan vi får sat nogle flere børn i verden, så forslår mændene jo så vi prikker bare hul på kondomerne!

Ja ja.. Men hvor mange bruger overhovedet kun kondomer (tænker især folk i fast forhold) ? er det ikke mere normalt at kvinden er på p-piller, p-ring, p-plaster, spiral eller lign?

Anmeld

Køb et abonnement på Vores Børn

Magasinet til dig med børn på 0-12 år

Priser fra 149 kr.

11. november 2013

Sander&Vitus-Mor

Bertris skriver:

Nu sidder jeg i skole og der bliver snakket om befolkningen, og hvordan vi får sat nogle flere børn i verden, så forslår mændene jo så vi prikker bare hul på kondomerne!

Ja ja.. Men hvor mange bruger overhovedet kun kondomer (tænker især folk i fast forhold) ? er det ikke mere normalt at kvinden er på p-piller, p-ring, p-plaster, spiral eller lign?

Inden min p-stav kom ud.
Brugte vi kun det som beskyttelse. Og det har virket helt efter hensigten her :-)
Jeg har haft p-stav i af to omgange.. Af 3 år hver gang :-)

Anmeld

11. november 2013

Drømme

Bertris skriver:

Vi bruger kun kondom da jeg ikke bryder mig om at bringe min krop i ubalance med diverse hormoner og kemiske reaktioner, som mange af de andre former gør.

Jeg har aldrig taget p-piller eller andet, det har altid kun været kondom.

Og vi er i et fast forhold på 3. år lige straks.

Anmeld

11. november 2013

(august)

Vi har også altid kun brugt kondom. Vi er dog enige om når vi er færdige med at få børn, skal jeg have en hormonspiral, da det bare ikke er det samme impulsive sex med kondom...

Anmeld

11. november 2013

lycly

Bertris skriver:

Jeg er på P-piller men vi bruger tit kondom også. Jeg er så panisk for at blive gravid igen, så vi går med livrem og seler

Anmeld

11. november 2013

Trekløver(:

Her efter jeg har født bruger vi kondom. Jeg føler mig mest sikker og tryg ved at bruge det som prævention, da jeg på ingen måde kunne tænke mig at blive gravid igen indenfor den nærmeste fremtid. Overvejer en kobberspiral på et tidspunkt.

Anmeld

11. november 2013

Hønsemor

Her bruger vi ingenting, da manden efter vores andet barn blev født lod sig sterilisere 

Anmeld

11. november 2013

CroQuis

Jeg brugte p-ring inden vi begyndte pb. 

Men eftersom vi endte i fertilitetsbehandling og det tog os knap 2 år at blive gravide, er vi enige om at jeg ikke skal starte på hormoner igen efter fødslen, og kun bruge kondom,  så min krop ikke er kommet  vildt ud af balance når vi vil begynde pb 2 

Anmeld

11. november 2013

Clisolka

Nu er det 8½ uge siden jeg fødte, så indtil videre bruger vi kondom. Jeg skal have snakket med lægen om prævention til min 8-ugers undersøgelse. 

Jeg har altid brugt p-piller, men ved endnu ikke om jeg skal på dem igen. 

Min kæreste skal steriliseres inden længe, da han ikke ønsker flere børn 

Anmeld

12. november 2013

Charlotte Nielsen

Jeg har selv altid været på p-piller, indtil sidste år, hvor vi besluttede at bruge kondom. Vi brugte kondomer OG p-piller i ca. 2-3 måneder inden jeg stoppede, så det var lidt utrygt for mig at gå over på "kun kondom"

Men jeg er rigtig glad for det, og vi bestiller ca. en pakke hvér anden måde fra www.gocondom.dk så vi ikke behøver at tænke så meget på det, og så der altid ligger et par kondomer ved nattebordet.

Desuden har jeg fået en lille "something" for kondomer med riller - Det gør oplevelsen lidt sjovere 

Anmeld

[ Spring til toppen ]

Gå til forsiden

Gratis eksperthjælp

Det er gratis at søge hjælp hos vores eksperter - se alle eksperterne her.