4+6, 1. graviditet.

Spring til sidste ulæste indlæg
Følg denne tråd

4.081 visninger
6 svar
4 synes godt om
11. november 2013

Anonym trådstarter

Så er jeg 4+6 .

Synes faktisk godt man kan se forskel, på trods af at jeg har tabt mig 0,8 kg . Det var ikke lige planen!

Jeg er totalt oppustet, og har ømme bryster - elsker det, fordi jeg ved det er pga. baby 

- Babydrømme2014 (indtil veloverstået NF) 

Vedhæftede fotos (klik for at se i fuld størrelse)

Anmeld

Køb et abonnement på Vores Børn

Magasinet til dig med børn på 0-12 år

Priser fra 149 kr.

11. november 2013

Flødebollen

Anonym skriver:

Så er jeg 4+6 .

Synes faktisk godt man kan se forskel, på trods af at jeg har tabt mig 0,8 kg . Det var ikke lige planen!

Jeg er totalt oppustet, og har ømme bryster - elsker det, fordi jeg ved det er pga. baby 

- Babydrømme2014 (indtil veloverstået NF) 

Vil lige fortælle, at da du har uploadet et billede til mavebilleder - 0-4 uger, så kan man se, hvem du er...

Bare lige til din orientering..

Anmeld

11. november 2013

Anonym trådstarter

Flødebollen skriver:

Vil lige fortælle, at da du har uploadet et billede til mavebilleder - 0-4 uger, så kan man se, hvem du er...

Bare lige til din orientering..

Tak, det ved jeg. Det var bestemt en fejl, og den er blevet rettet nu 

Så vær venlig at holde tæt med mit navn lidt endnu.

Anmeld

11. november 2013

Kløver

Synes ikke at kunne se forskel ud over du ser mindre ud nu end 2+0

Anmeld

11. november 2013

Anonym trådstarter

Maja84 skriver:

Synes ikke at kunne se forskel ud over du ser mindre ud nu end 2+0

Hehe, nå for søren! Måske er det fordi jeg føler mig oppustet, at jeg synes jeg kan se forskel? 

Anmeld

11. november 2013

Kløver

Anonym skriver:

Hehe, nå for søren! Måske er det fordi jeg føler mig oppustet, at jeg synes jeg kan se forskel? 

Måske, er selv 5+0 og føler mig mega oppustet og har af underlige årsager taget 4 kg på er få kg fra slut vægten ved fødslen af de 2 andre hvis jeg ikke tæller vægtøgningen med til slut pga ssf og væske i kroppen

Anmeld

11. november 2013

Anonym trådstarter

Maja84 skriver:

Måske, er selv 5+0 og føler mig mega oppustet og har af underlige årsager taget 4 kg på er få kg fra slut vægten ved fødslen af de 2 andre hvis jeg ikke tæller vægtøgningen med til slut pga ssf og væske i kroppen

Ej hvor vildt! Måske det bare går stærkt for dig denne gang i starten, og så går det mindre stærkt senere? 

Hyggeligt at vi skal følges 

Anmeld

[ Spring til toppen ]

Gå til forsiden

Gratis eksperthjælp

Det er gratis at søge hjælp hos vores eksperter - se alle eksperterne her.