Praktiske ting, barn, skole mm.

Spring til sidste ulæste indlæg
Følg denne tråd

499 visninger
1 svar
0 synes godt om
10. november 2013

Anonym trådstarter

Hej alle mødre

Jeg er studerende (færdig til sommer), har en dejlig pige på 3,10 år og er gift.

Nå jeg har et par forskellige spørgsmål... jeg vil hører ad hvordan det praktiske foregår derhjemme og HVORDAN fordelingen af praktiske gøremål er mellem jer som par?? :-)
Og hvor mange gange jeres mand ser sine venner om ugen?? :-)
Synes jeg har så meget at se til når jeg nu også er studerende og kunne derfor godt tænke mig at se hvordan andre fordeler de praktiske ting derhjemme, at lægge barn til at sove mm.

Håber i gider besvarer mine spørgsmål

Anmeld

Køb et abonnement på Vores Børn

Magasinet til dig med børn på 0-12 år

Priser fra 149 kr.

18. november 2013

Lone Jakobsen

her hjemme synes jeg vi er gode til at deles om det meste.

jeg laver mad, og manden rydder op. han bader den yngste mens jeg ordner vasketøj. jeg tager yngste op om morgenen, han putter om aftenen.

rengøring er vi fælles om, vi gør meget rent da jeg arbejder som dp. så det er den der lige har mest tid, der tager sig af det.

vi lever i en travl hverdag med 4 aktive børn, og mange aktiviteter... så ofte er der kun en af os hjemme.

min mand ser praktisk talt aldrig sin venner... det er der simpelthen ikke tid til. men måske engang hver anden måned eller der omkring.... han ses dog ofte med en nabo til en øl over hækken

lige for tiden er jeg så alene med det hele da han er ude at rejse med sit job... og det er bare super hårdt,

Anmeld

[ Spring til toppen ]

Gå til forsiden

Gratis eksperthjælp

Det er gratis at søge hjælp hos vores eksperter - se alle eksperterne her.