Ugg støvler

Spring til sidste ulæste indlæg
Følg denne tråd

1.162 visninger
8 svar
0 synes godt om
10. november 2013

PernilleogLouis

Kunne godt tænke mig et par af disse - har fået dem jeg gerne vil have de koster næsten 2400 kr - så mit spørgsmål er om de er pengene værd? 

Anmeld

Køb et abonnement på Vores Børn

Magasinet til dig med børn på 0-12 år

Priser fra 149 kr.

10. november 2013

Loa

PernilleogLouis skriver:

Kunne godt tænke mig et par af disse - har fået dem jeg gerne vil have de koster næsten 2400 kr - så mit spørgsmål er om de er pengene værd? 

Jeg synes mine er fantastiske

Jeg har haft dem i flere år og de er skønne. En ordentlig gang imprægnering så de klarer vand og sne, så er de super synes jeg

Anmeld

10. november 2013

PernilleogLouis

Loa skriver:

Jeg synes mine er fantastiske

Jeg har haft dem i flere år og de er skønne. En ordentlig gang imprægnering så de klarer vand og sne, så er de super synes jeg

Lyder godt Og de falder ikke hurtigt sammen i skaftet?

Anmeld

11. november 2013

Loa

Lyder godt Og de falder ikke hurtigt sammen i skaftet?

Det synes jeg ikke. Synes så ikke mine er mega høje.

Har du et billede af dem du er på udgik efter?

Anmeld

11. november 2013

PernilleogLouis

Loa skriver:

Det synes jeg ikke. Synes så ikke mine er mega høje.

Har du et billede af dem du er på udgik efter?

Disse

Vedhæftede fotos (klik for at se i fuld størrelse)

Anmeld

11. november 2013

Loa

PernilleogLouis skriver:

Disse

Mine er så en lille smule lavere i skaftet, men dem oplever jeg i hvert fald ikke falde sammen...

Anmeld

4. december 2013

BabyMus

PernilleogLouis skriver:

Ved ikke om du har fået dine støvler endnu eller om du når at se det her i dag. Men jeg har fået en mail fra Smartgirl om at der er 20% på deres støvler i dag, og jeg kan se der er UGG i blandt. Kom til at tænke på dit indlæg, så ville lige skrive det.

Anmeld

4. december 2013

PernilleogLouis

BabyMus skriver:

Ved ikke om du har fået dine støvler endnu eller om du når at se det her i dag. Men jeg har fået en mail fra Smartgirl om at der er 20% på deres støvler i dag, og jeg kan se der er UGG i blandt. Kom til at tænke på dit indlæg, så ville lige skrive det.

Hvor er du sød - 1000 tak 

Anmeld

8. december 2013

Mama11

PernilleogLouis skriver:

De er helt sikkert pengene værd .. Har 4 par og jeg elsker mine ugg støvler og man går heller ikke skævt i dem som man ser rigtig mange gør i de billige bamse støvler

Anmeld

[ Spring til toppen ]

Gå til forsiden

Gratis eksperthjælp

Det er gratis at søge hjælp hos vores eksperter - se alle eksperterne her.