Hvad bruger i?

Spring til sidste ulæste indlæg
Følg denne tråd

1.289 visninger
12 svar
1 synes godt om
10. november 2013

Pigent

Hej

Min kropsbygning er sådan at jeg altid lige ligge mellem to størrelser i bukser, derfor kommer jeg nok ikke i et par jeans igen. Da de enten er for store eller få små. Det ikke kun jeans, det næsten alle bukser hvor der ikke elastik i taljen. Så jeg går altid i leggings, stof/Haremsbukser eller de 2-3 par bukser som jeg kan passe.
Jeg har længe manglet bukser, men kan ikke finde nogen så opgiver let at finde nogen.

Så jer som har svært ved at finde jeans og bukser uden elastik i taljen hvilken bukser går i i? Kom gerne med billeder og link

Anmeld

Køb et abonnement på Vores Børn

Magasinet til dig med børn på 0-12 år

Priser fra 149 kr.

10. november 2013

BabyMus

Hej

Min kropsbygning er sådan at jeg altid lige ligge mellem to størrelser i bukser, derfor kommer jeg nok ikke i et par jeans igen. Da de enten er for store eller få små. Det ikke kun jeans, det næsten alle bukser hvor der ikke elastik i taljen. Så jeg går altid i leggings, stof/Haremsbukser eller de 2-3 par bukser som jeg kan passe.
Jeg har længe manglet bukser, men kan ikke finde nogen så opgiver let at finde nogen.

Så jer som har svært ved at finde jeans og bukser uden elastik i taljen hvilken bukser går i i? Kom gerne med billeder og link

Jeg går heller ikke så tit i jeans. Ikke fordi de ikke passer, men jeg kan bare ikke så godt have at det sidder der og strammer, og så er det bare dejligt kun at have en eleastik i livet frem for stramme bukser man skal lyne og lukke og alt det.

Jeg går også i leggins og haremsbukser. Dengang i de tidlige 2000'er gik jeg også i "flotte sorte bukser" altså som sad flot, og ikke løst som haremsbukser. Dem kunne jeg egentlig godt tænke mig igen, men jeg har bare ikke rigtig fundet nogen da de ikke lige er så meget fremme som de var dengang.

Hvis du gerne vil have jeans på, har du så overvejet at købe dem der passer i livet, og hvis de så er for lange i benene så bare rulle dem op eller få dem lagt op? Det har jeg altid måtte gøre da jeg har så korte ben, så her har heller ingen ting nogen sinde passet! Og hvis de er lidt for store i livet, så kan man jo tage et bælte på også.

Anmeld

10. november 2013

Pigent

BabyMus skriver:

Jeg går heller ikke så tit i jeans. Ikke fordi de ikke passer, men jeg kan bare ikke så godt have at det sidder der og strammer, og så er det bare dejligt kun at have en eleastik i livet frem for stramme bukser man skal lyne og lukke og alt det.

Jeg går også i leggins og haremsbukser. Dengang i de tidlige 2000'er gik jeg også i "flotte sorte bukser" altså som sad flot, og ikke løst som haremsbukser. Dem kunne jeg egentlig godt tænke mig igen, men jeg har bare ikke rigtig fundet nogen da de ikke lige er så meget fremme som de var dengang.

Hvis du gerne vil have jeans på, har du så overvejet at købe dem der passer i livet, og hvis de så er for lange i benene så bare rulle dem op eller få dem lagt op? Det har jeg altid måtte gøre da jeg har så korte ben, så her har heller ingen ting nogen sinde passet! Og hvis de er lidt for store i livet, så kan man jo tage et bælte på også.

Jeg er heller ikke til strammebukser. Det er altid i livet det er galt.
Jeg har to par sådan lidt stramme bukser, det ene par er med elastik i livet og det andet par er højtaljede og lidt for store i livet

Anmeld

10. november 2013

TNBC

Pigent skriver:

Hej

jeg bruger bælte.

og så har jeg lige fundet dem her.. http://www.smartgirl.dk/toej/bukserogjeans/bukser/ gra_rutme-buks_104539_19

Anmeld

10. november 2013

Pigent

Yurie skriver:

jeg bruger bælte.

og så har jeg lige fundet dem her.. http://www.smartgirl.dk/toej/bukserogjeans/bukser/ gra_rutme-buks_104539_19

Okay jeg har haft Rutme bukser for nogle år siden

Anmeld

10. november 2013

2babygirls

Pigent skriver:

Hej

Man kan riiiiiiigtig mange steder købe jeans med stretch i. HM, alle bestseller butikker.....

Anmeld

11. november 2013

Pigent

2babygirls skriver:

Man kan riiiiiiigtig mange steder købe jeans med stretch i. HM, alle bestseller butikker.....

Ja dem har jeg godt set

Anmeld

11. november 2013

mor:)

Profilbillede for mor:)
pain is temporary. Quiting lasts forever.
Pieces har lige fået nogle fantastiske jeans der netop passer til forskellige kropsbygninger

Anmeld

11. november 2013

Pigent

mor:) skriver:

Pieces har lige fået nogle fantastiske jeans der netop passer til forskellige kropsbygninger

Okay hvad hedder de

Jeg har lige bestilt 3 par bukser fra pieces.

Anmeld

11. november 2013

mor:)

Profilbillede for mor:)
pain is temporary. Quiting lasts forever.

Okay hvad hedder de

Jeg har lige bestilt 3 par bukser fra pieces.

Just jude washed R.M.W. De sidder super behageligt fordi det er strech, men de giver sig ikke. Kan have dem på i 3 dage udeb at skulle hive op hele tiden. Jeg har dem i sortgrå. Og skal have de her næste gang: 

http://demandware.edgesuite.net/aagb_prd/on/demandware.static/Sites-DK-Site/Sites-pim-catalog/da_DK/v1384150285957/pim-static/large/17053822_WineRed_001_ProductLarge.jpg

Anmeld

[ Spring til toppen ]

Gå til forsiden

Gratis eksperthjælp

Det er gratis at søge hjælp hos vores eksperter - se alle eksperterne her.