blødning i graviditeten.. Hvor meget?

Spring til sidste ulæste indlæg
Følg denne tråd

228 visninger
7 svar
0 synes godt om
10. november 2013

Anonym trådstarter

Hej.

Jeg vil høre jer om der er nogen der har haft deres menstruation mens de var gravide..?

Tænker om nogen har blødt som menstruation der hvor de testede positivt og de så stadig er/var gravide??

Anmeld

Køb et abonnement på Vores Børn

Magasinet til dig med børn på 0-12 år

Priser fra 149 kr.

10. november 2013

Frk.S

Jeg har ikke selv oplevet det, men jeg har læst om flere der har.

Anmeld

10. november 2013

Anonym trådstarter

Frk.S skriver:

Jeg har ikke selv oplevet det, men jeg har læst om flere der har.

Okay.. Ja for jeg har blødt i en dag nu og testen er stadig positiv men ved ik om det bare er fordi hcg ik er ude af kroppen eller om det er fordi jeg stadig er gravid..

Anmeld

10. november 2013

esioul

Anonym skriver:

Okay.. Ja for jeg har blødt i en dag nu og testen er stadig positiv men ved ik om det bare er fordi hcg ik er ude af kroppen eller om det er fordi jeg stadig er gravid..

hvor langt er du henne?

Testen vil forsat være positiv selvom man mister.

Hvis du ikke er så langt henne ville jeg kontakte lægen i morgen og få taget blodprøve for at se om tallet falder.

Eller også en skanning hvis der kan være noget at se allerede

Anmeld

10. november 2013

Anonym trådstarter

esioul skriver:

hvor langt er du henne?

Testen vil forsat være positiv selvom man mister.

Hvis du ikke er så langt henne ville jeg kontakte lægen i morgen og få taget blodprøve for at se om tallet falder.

Eller også en skanning hvis der kan være noget at se allerede

Jeg er kun 4+1..

Skal også til lægen i morgen.. Tænkte bare om der vat nogen der havde en solstråle historie at fortælle omkring det..

Anmeld

10. november 2013

esioul

Anonym skriver:

Jeg er kun 4+1..

Skal også til lægen i morgen.. Tænkte bare om der vat nogen der havde en solstråle historie at fortælle omkring det..

Åh det kan jeg desværre ikke komme med. Håber det bedste.

Anmeld

10. november 2013

Anonym trådstarter

esioul skriver:

Åh det kan jeg desværre ikke komme med. Håber det bedste.

Tak :-)

Anmeld

10. november 2013

stjernehimmel

Anonym skriver:

Hvis du har mistet er dit HCG ikke ude af kroppen endnu.... Så tror det bedste ville vær at kontakte lægen imorgen.... Nogle kan jo bløde uden at miste, men en g-test kan ik give dig vished pt.... Håber at det lille spire trives og du slipper med en forskrækkelse :-)

Anmeld

[ Spring til toppen ]

Gå til forsiden

Gratis eksperthjælp

Det er gratis at søge hjælp hos vores eksperter - se alle eksperterne her.