Hjælp til rengøring af sofa

Spring til sidste ulæste indlæg
Følg denne tråd

3.233 visninger
9 svar
3 synes godt om
10. november 2013

Glad Giraf

Hej alle sammen...

Vi har en Ektorp sofa fra Ikea, vidunderligt at man kan vaske betrækket
MEN det tager en krig at tørre, så tankte om nogen havde prøvet at komme det i tørretumbleren, der står godt nok at det ikk må komme i, men nogen der har taget chancen alligevel?

Kan dårligt undvære vores sofa så længe som det skal luft tørre nemlig, vil bare sikre mig at det ikk kryber aaaalt for meget

Anmeld

Køb et abonnement på Vores Børn

Magasinet til dig med børn på 0-12 år

Priser fra 149 kr.

10. november 2013

MetteS81

Jeg har også haft ektorp. Jeg ville godt turde tørre det i tørretumbleren, men kun i meget kort tid, bare så det ikke tager så lang tid at tørre resten på tørrestativ.

Ellers kunne du købe et ekstra betræk, så du har noget at skifte imellem...så er det ikke et problem at vente på tørringen 

Anmeld

11. november 2013

Glad Giraf

MetteS81 skriver:

Jeg har også haft ektorp. Jeg ville godt turde tørre det i tørretumbleren, men kun i meget kort tid, bare så det ikke tager så lang tid at tørre resten på tørrestativ.

Ellers kunne du købe et ekstra betræk, så du har noget at skifte imellem...så er det ikke et problem at vente på tørringen 

Det kan godt være jeg skal tage chancen, har tænkt på et nyt betræk men som fattig studerende er det billigere bare at vaske det

Anmeld

11. november 2013

MetteS81

Glad Giraf skriver:

Det kan godt være jeg skal tage chancen, har tænkt på et nyt betræk men som fattig studerende er det billigere bare at vaske det

Held og lykke med det, håber det går! 

Anmeld

11. november 2013

Nessie

Kan du ikke bare smide et tæppe hen over hynderne, mens betrækket tørrer?
Så behøver du da ikke undvære hele sofaen i mens

Jeg mener også vores er en Ektorp, men troede egentlig at betrækket skulle renses. Skal da vist lige have kigget efter

Anmeld

11. november 2013

Mor11

Profilbillede for Mor11
Nessie skriver:

Kan du ikke bare smide et tæppe hen over hynderne, mens betrækket tørrer?
Så behøver du da ikke undvære hele sofaen i mens

Jeg mener også vores er en Ektorp, men troede egentlig at betrækket skulle renses. Skal da vist lige have kigget efter

det kommer an på hvilket betræk man har vi har det grove, det skal renses. Det alm fine, kan maskinvaskes

Anmeld

11. november 2013

Nessie

Mor11 skriver:

det kommer an på hvilket betræk man har vi har det grove, det skal renses. Det alm fine, kan maskinvaskes

Det er vidst også det grove vi har

Anmeld

12. november 2013

Glad Giraf

Nessie skriver:

Det er vidst også det grove vi har

Kiggede lige, det må faktisk vaskes på 60 grader... troede det var 40 tænker også tørretumbler fordi der er så meget støv i den selvom vi støvsuger den, så måske tumbleren kunne tage noget af det

Anmeld

13. november 2013

Nessie

Glad Giraf skriver:

Kiggede lige, det må faktisk vaskes på 60 grader... troede det var 40 tænker også tørretumbler fordi der er så meget støv i den selvom vi støvsuger den, så måske tumbleren kunne tage noget af det

Jeg ville nok ikke turde putte det i tørretumbleren.

Men en god luftetur udenfor i blæsevejr, og så lige en tæppebanker på, så skulle det værste støv være væk

Anmeld

13. november 2013

Kofoed.

hvis den kan tørre med klodt luft, så kunne jeg godt finde på at tørre den lidt, så den kun skal hænges op i et halv døgn el. lign.

Anmeld

[ Spring til toppen ]

Gå til forsiden

Gratis eksperthjælp

Det er gratis at søge hjælp hos vores eksperter - se alle eksperterne her.