Skal man altid ringe en gang for meget??

Spring til sidste ulæste indlæg
Følg denne tråd

491 visninger
3 svar
9 synes godt om
10. november 2013

grinny

Åh, jeg føler mig som en af de der irriterende gravide der altid tror noget er galt 

Jeg har siden fredag eftermiddag haft konstante mens smerter, en del plukveer som strammer til men som ikke gør ondt (udover de mens smerter der er der i forvejen) og fredag aften gik slimproppen, ved godt den kan gå flere gange, men med de smerter ved siden af bliver jeg en smule nervøs 

Men kan ikke finde ud af om jeg skal ringe for en sikkerhedsskyld eller om det bare er sådan det er nu med de smerter? 

Det er ikke nemt når man aldrig har prøvet det før 

Anmeld

Køb et abonnement på Vores Børn

Magasinet til dig med børn på 0-12 år

Priser fra 149 kr.

10. november 2013

mommy1991

grinny skriver:

Åh, jeg føler mig som en af de der irriterende gravide der altid tror noget er galt 

Jeg har siden fredag eftermiddag haft konstante mens smerter, en del plukveer som strammer til men som ikke gør ondt (udover de mens smerter der er der i forvejen) og fredag aften gik slimproppen, ved godt den kan gå flere gange, men med de smerter ved siden af bliver jeg en smule nervøs 

Men kan ikke finde ud af om jeg skal ringe for en sikkerhedsskyld eller om det bare er sådan det er nu med de smerter? 

Hellere ring en gang for meget, end for lidt.. Enten vil de tjekke dig, eller også kan de måske berolige dig

Anmeld

10. november 2013

Mother-love

grinny skriver:

Jeg ville ringe. For hvis de ikke mener der er noget unormalt så ber de dig heller ikke komme.
Så grib knoglen og ring

Anmeld

11. november 2013

grinny

Jeg kom afsted.

Min livmoder er enormt stor og derfor har jeg ekstra mange plukkeveer. Chancen for at han kommer før tid er der, men heldigvis ikke lige nu!

Det var godt jeg kom afsted for der var + i protein så skal nu tjekkes en gang om ugen for at se om det bliver værre eller forbliver stabilt 

Anmeld

[ Spring til toppen ]

Gå til forsiden

Gratis eksperthjælp

Det er gratis at søge hjælp hos vores eksperter - se alle eksperterne her.