Maja84 skriver:
Har selv 2 graviditeter bag mig så kender godt milepælfne og tror det er forskelligt hvad ens største milepæl er, selvom man når uge 24 er det jo langtfra et godt scenarie at føde i uge 24+
Gjorde også bare opmærksom på at overskriften. Ikke passede med indlægget og ikke gav nogen mening, det var ikke for at negligere en milepæl, men kunne ligespille vide at det var det, indlægget handlede om når du skrev som DIY skrev
Du skrev, at "den ikke havde noget med noget at gøre" - hvilket jeg må erklære mig uenig med dig i. Begrundelsen er den samme, som jeg skrev før - nemlig, at overlevelseschancen er reel i tilfælde af fødsel, og dette sker i uge 24. Dermed har det jo også "noget med noget" at gøre, også selvom dette gælder generelt for alle i denne uge og ikke kun mig specifikt.
Det ville fx ikke have noget med noget at gøre hvis jeg skrev: "Baby ville ikke længere have brug for lungemodner".
I øvrigt skrev jeg intet om, at det var godt for barnet at blive født i uge 24
.. Jeg skrev, at det ville have en overlevelseschance, hvilket adskiller sig væsentligt fra, at det er et godt scenarie. Ha' en god aften. 
Anmeld