Gravid og panodil

Spring til sidste ulæste indlæg
Følg denne tråd

2.165 visninger
12 svar
6 synes godt om
10. november 2013

sabrina89

Håber der er nogen der sidder med et godt råd? Jeg ligger med influenza på 2 døgn (feber hovedpine og ondt i halsen) 

Jeg er 29+6 har aldrig taget smertestillende i mine graviditeter men nu kab jeg næsten ikke holde det ud mere. 

Ville det være okay at tage panodil? 

Anmeld

Køb et abonnement på Vores Børn

Magasinet til dig med børn på 0-12 år

Priser fra 149 kr.

10. november 2013

FrkZier

sabrina89 skriver:

Håber der er nogen der sidder med et godt råd? Jeg ligger med influenza på 2 døgn (feber hovedpine og ondt i halsen) 

Jeg er 29+6 har aldrig taget smertestillende i mine graviditeter men nu kab jeg næsten ikke holde det ud mere. 

ja

Anmeld

10. november 2013

Aluka

sabrina89 skriver:

Altså da jeg var gravid fik jeg af vide af min læge at jeg over hovedet ikke måtte tage smertestillende. Men da jeg begyndte at gå til jordmoder fik jeg at vide, at det stof der var i panodil (pamol, pinex etc.) var okay at tage, hvis det ikke var for ofte og man først prøvede at drikke noget vand og få noget frisk luft.

Så jeg har i hvert fald en enkelt gang eller to taget en panodil da jeg ventede min søn 

Anmeld

10. november 2013

Anonym101

sabrina89 skriver:

Min læge siger alt med "P"

Dog er influenza da vist ikke så godt under graviditet

Anmeld

10. november 2013

sabrina89

FebruaryMom skriver:

Min læge siger alt med "P"

Dog er influenza da vist ikke så godt under graviditet

Tager også til læge imorgen hvis jeg bliver ved med at ha feber. Men tror ikke lille pige er påvirket da hun er meget aktiv 

Anmeld

10. november 2013

Sisse Vinther

sabrina89 skriver:

2 Panodil HØJEST 3 gange om dagen.

Det sagde min læge for 2 uger siden, da jeg ikke kunne holde bækkensmerterne ud i længere tid.

Anmeld

10. november 2013

M&J87

2 Panodil HØJEST 3 gange om dagen.

Det sagde min læge for 2 uger siden, da jeg ikke kunne holde bækkensmerterne ud i længere tid.

Man må gerne tage 2 piller x 4 i døgnet.

Anmeld

10. november 2013

Sisse Vinther

M&J87 skriver:

Man må gerne tage 2 piller x 4 i døgnet.

Nå det ved jeg ikke, så er det nok bare mig der ikke må.
Men jeg er også overfølsom overfor medicin i større ''doser'', og har været indlagt med opkastninger af blod, så det er nok derfor jeg ''kun'' må tage dem 3 gange om dagen.

Anmeld

10. november 2013

M (:

sabrina89 skriver:

Ja, du må gerne tage panodil. Men du kan jo evt. forsøge, om du kan nøjes med at tage 500 mg i stedet for 1 g pr. gang (:
God bedring.

Anmeld

10. november 2013

Lykke:)

sabrina89 skriver:

Jeg har ligget med influenza siden sidste lørdag, og du skal nok lige ringe til lægen på mandag for at høre hvad de siger til det. Min læge sagde ikke så meget andet end to panodiler højst tre gange dagligt. Og så bare slappe af!

Anmeld

[ Spring til toppen ]

Gå til forsiden

Gratis eksperthjælp

Det er gratis at søge hjælp hos vores eksperter - se alle eksperterne her.