Mælken løber?

Spring til sidste ulæste indlæg
Følg denne tråd

417 visninger
8 svar
0 synes godt om
10. november 2013

Anonym trådstarter

Min baby er 4 uger gammel og mælken løber en del, jeg har slet ikke ammet og fik den der amme stop pille kort efter fødslen, hvorfor løber det så nu?

Kan man i realiteten begynde og amme?

Når nu det løber skal jeg så kontakte lægen Og få nye piller?

Anmeld

Køb et abonnement på Vores Børn

Magasinet til dig med børn på 0-12 år

Priser fra 149 kr.

10. november 2013

Mor11

Profilbillede for Mor11

spørg lægen eller sp vil du gerne amme alligevel eller? 

Anmeld

10. november 2013

Anonym trådstarter

Mor11 skriver:

spørg lægen eller sp vil du gerne amme alligevel eller? 

Altså baby er nok blevet forvent til flasken men tænkte at man så kunne malke ud og give det i flasken

Anmeld

10. november 2013

Mor11

Profilbillede for Mor11
Anonym skriver:

Altså baby er nok blevet forvent til flasken men tænkte at man så kunne malke ud og give det i flasken

Uden at have kendskab til det, så synes jeg at jeg har læst at de der stoppiller gør noget ved mælken så man ikke må give det til baby.  Prøv at læs om det på Google

Anmeld

10. november 2013

Anonym trådstarter

Mor11 skriver:

Uden at have kendskab til det, så synes jeg at jeg har læst at de der stoppiller gør noget ved mælken så man ikke må give det til baby.  Prøv at læs om det på Google

Har prøvet glogle og synes ikke jeg kan finde noget om det.
Tænker bare det ikke kan blive ved med at skade mælken da jeg også fik pillerne ved mit sidste barn og havde mulighed for at amme denne gqng

Anmeld

10. november 2013

Mor11

Profilbillede for Mor11
Anonym skriver:

Har prøvet glogle og synes ikke jeg kan finde noget om det.
Tænker bare det ikke kan blive ved med at skade mælken da jeg også fik pillerne ved mit sidste barn og havde mulighed for at amme denne gqng

Fandt lige noget om det på ammenet, der stod at medicinen er ude af mælken efter 2uger så hvis du fik pillerne lige efter fødslen, så må du gerne bruge din mælk  

Anmeld

10. november 2013

Anonym trådstarter

Mor11 skriver:

Fandt lige noget om det på ammenet, der stod at medicinen er ude af mælken efter 2uger så hvis du fik pillerne lige efter fødslen, så må du gerne bruge din mælk  

Fandt også selv dette.
Fik 2 piller 3 timer efter fødslen og det 4 uger siden
Hvor meget mælk skal man så smide væk til at starte med
Vedhæftede fotos (klik for at se i fuld størrelse)

Anmeld

10. november 2013

Mor11

Profilbillede for Mor11
Anonym skriver:

Fandt også selv dette.
Fik 2 piller 3 timer efter fødslen og det 4 uger siden
Hvor meget mælk skal man så smide væk til at starte med

Tja, der står jo man skal malke ud og smide væk i flere uger. Men at det samtidig er individuelt? Hmm. Hvis du har så meget mælk stadig, at det løber, så er der jo skiftet en del ud på de sidste 4uger, men måske du alligevel skulle smide det ud over de næste par dagen inden du kommer det i en flaske. 

Anmeld

10. november 2013

Holbæktrunten

Anonym skriver:

Min baby er 4 uger gammel og mælken løber en del, jeg har slet ikke ammet og fik den der amme stop pille kort efter fødslen, hvorfor løber det så nu?

Kan man i realiteten begynde og amme?

Når nu det løber skal jeg så kontakte lægen Og få nye piller?

Ja, du kan amme nu...

Der står at hvis man fortryder pillen lige efter den er indtaget er det vigtigt at malke ud selvom man må smide mælken ud I DE FØRSTE 4 UGER EFTER DU HAR TAGET PILLEN. dvs du må give baby mælken nu...

Prøv at lægge dit barn til - du må påregne at det skal gøres MEGET ofte i starten, og at du nok bliver nødt til at supplere med lidt mme. Men måske du har nok, nu mælken ligefrem løber?

Fik også ammestop piller (flere faktisk) med den første - synes sgu heller ikke de var særlig effektive. På det tidspunkt havde jeg dog kæmpet med amningen i 3 uger...

Anmeld

[ Spring til toppen ]

Gå til forsiden

Gratis eksperthjælp

Det er gratis at søge hjælp hos vores eksperter - se alle eksperterne her.