halsbrand?

Spring til sidste ulæste indlæg
Følg denne tråd

10. november 2013

gokkelok

Mælk virker rigtig godt mod halsbrand mens man har det, men det gør samtidig, at det bliver værre bagefter. 

Prøv Balancid, de er gode og brug en pude ekstra så du får hovedet lidt op når du sover

Anmeld

Køb et abonnement på Vores Børn

Magasinet til dig med børn på 0-12 år

Priser fra 149 kr.

10. november 2013

SjeBets

Michelle21 skriver:

Hvad er det?? Og hjælper du?? Hvor langt er du henne??

Hov mente alminox det er tyggetabeletter som kantage set værste. Jeg er 38 uger henne og det bliver ikke bedre jo længere jeg kommer hen. Jeg har levet af dem de sidste par mdr. Før det vat det mælk og kiks men det bliver bare værre. Men sådan har det været hvergang

Anmeld

10. november 2013

lineog4

Det eneste der hjalp for mig var flydende link som jeg var storforbruger af 

Anmeld

10. november 2013

Michelle21

Chris86 skriver:

Mandler... Og hold igen med evt kaffe...

Jeg drikker heldigvis ikke kaffe

Anmeld

10. november 2013

Michelle21

BigHope13 skriver:

Jeg har købt nogle tyggetabletter på apoteket som hedder alminox, de har trofast stået på bordet hele graviditeten igennem og de har været uundværlige, fra jeg har taget en går der maks et minut eller to og så kan jeg mærke det aftager.

OKay, det kan være man skal prøve dem så??

Anmeld

10. november 2013

Michelle21

gokkelok skriver:

Mælk virker rigtig godt mod halsbrand mens man har det, men det gør samtidig, at det bliver værre bagefter. 

Prøv Balancid, de er gode og brug en pude ekstra så du får hovedet lidt op når du sover

OKay det må jeg prøve tak..

Anmeld

10. november 2013

Michelle21

SjeBets skriver:

Hov mente alminox det er tyggetabeletter som kantage set værste. Jeg er 38 uger henne og det bliver ikke bedre jo længere jeg kommer hen. Jeg har levet af dem de sidste par mdr. Før det vat det mælk og kiks men det bliver bare værre. Men sådan har det været hvergang

OKay var de gode??

Tror desværre også det bliver værre her

Anmeld

10. november 2013

SjeBets

Michelle21 skriver:

OKay var de gode??

Tror desværre også det bliver værre her

De kan tage det værste så det er til at leve

Anmeld

10. november 2013

Michelle21

SjeBets skriver:

De kan tage det værste så det er til at leve

OKay tak

Anmeld

10. november 2013

Michella2

Michelle21 skriver:

Hej piger.. 

Jeg har simpelthen den ledeste halsbrand, det kommer rigtig slemt om aften.. Det er virkelig sådan til tider Jeg ikke rigtig kan holde det ud.. Er der noget jeg Kan gøre?? 

Er 28+2 idag 

Bare et godt råd, skær ned på mælken!

Ja den køler godt og er dejlig når den drikkes, men gener såsom sukkersyge kan opstå ved overdrevent mælkeforbrug.

Jeg er en af dem der fik konstateret sukkersyge sent i graviditeten, og fik også af vide at mit overforbrug af mælk har haft en god del med sukkersygen at gøre.

Alminox som mange af de andre siger er super godt.

Det pillerne gør er at de neutraliserer mavesyren, istedet for bare at ligge et skumlag ovenpå, såsom galieve.

Jeg lider selv af for meget mavesyre inden jeg blev gravid, og nu j´hvor jeg så er blevet gravid, har jeg haft den ledeste halsbrand HVER dag! 

Anmeld

[ Spring til toppen ]

Gå til forsiden

Gratis eksperthjælp

Det er gratis at søge hjælp hos vores eksperter - se alle eksperterne her.