ihh hvor den vokser!

Spring til sidste ulæste indlæg
Følg denne tråd

1.062 visninger
10 svar
0 synes godt om
24. juli 2009

Moderator

Profilbillede for Moderator
Så har jeg været inde og hilse på bebser til endnu en scanning! I kan tro jeg fik et danse show og den lille prop baskede med både arme og ben!
den er blevet tyk og er nu 23,9 mm lang
Vi kunne se arme, ben, en fyldt urinblære og en fin lille næsetip! så kunne vi se øjet, og selvfølgelig hjertet og hjernen!
Og NØJ hvor var det fantastisk! min lille skat derinde lavede den ene gymnastik øvelse efter den anden og viste sin moar hvordan man slår fine kolbøtter!
Var bare nødt til at dele det.. skal nok lægge nyeste billede ind så snart jeg kan komme til det!
knus Caroline 9+1 (også ifølge scanningen i dag)

Anmeld

Køb et abonnement på Vores Børn

Magasinet til dig med børn på 0-12 år

Priser fra 149 kr.

24. juli 2009

sandra-t

Caroline86 skriver:

Så har jeg været inde og hilse på bebser til endnu en scanning! I kan tro jeg fik et danse show og den lille prop baskede med både arme og ben!
den er blevet tyk og er nu 23,9 mm lang
Vi kunne se arme, ben, en fyldt urinblære og en fin lille næsetip! så kunne vi se øjet, og selvfølgelig hjertet og hjernen!
Og NØJ hvor var det fantastisk! min lille skat derinde lavede den ene gymnastik øvelse efter den anden og viste sin moar hvordan man slår fine kolbøtter!
Var bare nødt til at dele det.. skal nok lægge nyeste billede ind så snart jeg kan komme til det!
knus Caroline 9+1 (også ifølge scanningen i dag)

det er bare det mest fantastiske
Tillykke med det lille spir i maven

Anmeld

24. juli 2009

Ayasmor

Hvor er det bare fantastisk... Det er så dejligt at læse sådan et indlæg fyldt med glæde og stolhed.. Endnu engang et stort tillykke med den lille prins/prinsesse.. Glæder mig til at se billederne når de kommer på

Anmeld

24. juli 2009

Diana...

Ihh hvor er det bare dejligt det er så stort at komme ind og se sit lille vidunder 

Hvordan går det med dig søde?

Knus Diana

Anmeld

24. juli 2009

Moderator

Diana... skriver:

Ihh hvor er det bare dejligt det er så stort at komme ind og se sit lille vidunder 

Hvordan går det med dig søde?

Knus Diana

det går rigtig godt! Er bare helt ovenpå efter den dumme tand!
og i dag er jeg bare så fyldt af glæde... var så fantastisk at se den lille laban og se at det faktisk er et barn der ligger og putter sig derinde!
her kommer et fiiint billede...beklager det er dårlig kvalitet, men tog det med telefonen, mens vi kørte på motorvejen

hvordan har I det?
Knuser

Vedhæftede fotos (klik for at se i fuld størrelse)

Anmeld

24. juli 2009

Moderator

Ayasmor skriver:

Hvor er det bare fantastisk... Det er så dejligt at læse sådan et indlæg fyldt med glæde og stolhed.. Endnu engang et stort tillykke med den lille prins/prinsesse.. Glæder mig til at se billederne når de kommer på

tak!
Jeg er virkelig stolt i dag.. det er bare en rigtig dejlig dag! der er kommet billede på nu, hvis du vil lure.. dog lidt ringe kvalitet!

Anmeld

24. juli 2009

Diana...

Caroline86 skriver:

det går rigtig godt! Er bare helt ovenpå efter den dumme tand!
og i dag er jeg bare så fyldt af glæde... var så fantastisk at se den lille laban og se at det faktisk er et barn der ligger og putter sig derinde!
her kommer et fiiint billede...beklager det er dårlig kvalitet, men tog det med telefonen, mens vi kørte på motorvejen

hvordan har I det?
Knuser

Åhh lille søde baby   Man får jo helt lyst til at være gravid igen 

Det godt du kommet oven på igen, så du kan nyde din graviditet.

Jamen det går bare super Lucas vokser og vokser jo 

Stort Knus Til Dig.

Anmeld

24. juli 2009

Moderator

Diana... skriver:

Åhh lille søde baby   Man får jo helt lyst til at være gravid igen 

Det godt du kommet oven på igen, så du kan nyde din graviditet.

Jamen det går bare super Lucas vokser og vokser jo 

Stort Knus Til Dig.

hvor dejligt!
Og I er kommet langt med huset, kunne jeg se! fedt...

Det er nemlig bare skønt at jeg kan nyde det nu.. desuden synes jeg er kvalmen kommer lidt i etaper nu, i stedet for at være konstant.. det gør det lidt lettere at få en hverdag til at fungere

Anmeld

24. juli 2009

Diana...

Caroline86 skriver:

hvor dejligt!
Og I er kommet langt med huset, kunne jeg se! fedt...

Det er nemlig bare skønt at jeg kan nyde det nu.. desuden synes jeg er kvalmen kommer lidt i etaper nu, i stedet for at være konstant.. det gør det lidt lettere at få en hverdag til at fungere

Ej hvor skønt med kvalmen det tyder på du er en af de heldige hvor den stopper staden for at blive hele graviditeten igennem, det er den eneste grund til jeg ikke er gravid igen hi hi fordi jeg er bange for at blive lige så syg som sidst så ville jeg ikke kunne tage mig af Lucas   

Ja vi er nået langt det er dejligt men lige nu går det ikke så hurtigt som man gerne ville have fordi Claus arbejder og fordi det er små ting der bliver lavet så der ser ikke ud af meget. 

Anmeld

24. juli 2009

Moderator

Ej hvor skønt med kvalmen det tyder på du er en af de heldige hvor den stopper staden for at blive hele graviditeten igennem, det er den eneste grund til jeg ikke er gravid igen hi hi fordi jeg er bange for at blive lige så syg som sidst så ville jeg ikke kunne tage mig af Lucas   

Ja vi er nået langt det er dejligt men lige nu går det ikke så hurtigt som man gerne ville have fordi Claus arbejder og fordi det er små ting der bliver lavet så der ser ikke ud af meget. 

nej ok... men så længe der sker lidt hele tiden!
Skal lucas ikke også lige have lov til at være alene lidt endnu
synes bare tiden går så stærkt lige nu..lige om lidt skal jeg til nf, så er der første jordemoder besøg, Md og vupti, så skal jeg føde!

Anmeld

[ Spring til toppen ]

Gå til forsiden

Gratis eksperthjælp

Det er gratis at søge hjælp hos vores eksperter - se alle eksperterne her.