mørk /brunlig udflåd der er stoppet igen ?

Spring til sidste ulæste indlæg
Følg denne tråd

1.691 visninger
9 svar
2 synes godt om

Du kan svare anonymt i tråden
9. november 2013

Anonym trådstarter

Jeg ved godt at brunlig udflåd kan betyde flere ting og deriblandt SA, men når det nu efter en uge er stoppet igen og jeg ikke har fået smerter eller der er kommet blod.

det startede ca 4+2 og er nu faktisk væk, men jeg har ingen smerter og slet ikke haft blødt. (også er det i den periode hvor jeg burde have fået min mensturation)

hvad skal jeg gøre, vente og se? eller? og hvor længe?

Men hvis  det er SA burde, jeg så ikke havde blødt efterhånden og fået smerter?

og hvordan og hvornår kan man få en tryghedscanning (og hvor i østjylland) og hvad koster det?

Anmeld

Køb et abonnement på Vores Børn

Magasinet til dig med børn på 0-12 år

Priser fra 149 kr.

9. november 2013

CroQuis

Det kan være "gamle" rester fra mens..

Men da jeg havde brun pletblødning, som startede lige da jeg ventede mens, viste det sig at være en GUL..

Mht tryghedsscanning, så prøv at google det, og dit område  Mener de fleste gør det fra tidligst uge 6..

Anmeld

9. november 2013

Anonym trådstarter

CroQuis skriver:

Det kan være "gamle" rester fra mens..

Men da jeg havde brun pletblødning, som startede lige da jeg ventede mens, viste det sig at være en GUL..

Mht tryghedsscanning, så prøv at google det, og dit område  Mener de fleste gør det fra tidligst uge 6..

Det har hele ugen lignet hvad jeg tit får den sidste dag i min mens, brun/mørk/gammelt blød som om det er rester.

plus der har aldrig været nok til at lave en plet i min under bukser kun på papiret når jeg har været på wc 

en af de 200 tisse ture jeg har om dagen 

Så vidt jeg har forstået så bløder man og får smerter. hvis det er :-(

jeg tror jeg prøver en tryghedscanning når det er muligt 

Anmeld

10. november 2013

CroQuis

Anonym skriver:

Det har hele ugen lignet hvad jeg tit får den sidste dag i min mens, brun/mørk/gammelt blød som om det er rester.

plus der har aldrig været nok til at lave en plet i min under bukser kun på papiret når jeg har været på wc 

en af de 200 tisse ture jeg har om dagen 

Så vidt jeg har forstået så bløder man og får smerter. hvis det er :-(

jeg tror jeg prøver en tryghedscanning når det er muligt 

Nope, det behøver man ikke. 

Jeg fik det først opdaget i 6. uge, da jeg fik et kraftigt jag i den ene side og tog til vagtlægen. Ellers havde der ingen smerter været før, og heller ikke efter det ene jag.

Men har desværre ellers ikke nogen erfaring med hvad det ellers kan være.. 

Kan være der er andre der har 

Anmeld

10. november 2013

Anonym trådstarter

Hvis det nu er SA eller GUL eller en 3. Smart forkortelse. 

Hvas har det så af betydning for mig fysisk?

Fx er det dumt at vente til 6+0 eller 7+0 eller 8+0 også få en tryghedscanning eller hvis jeg ikke mærker andet end tryggen for maven og ligamentsmerterne, det er dog overdrevet at kalde det smerter. Det meste av jeg oplever er at jeg ikke kan så meget nr.2 på wcet.

Hvis det er ved at gå den dumme vej, så skal jeg vel ikke vente for længe før min egen sundhedsskyld ?

Anmeld

10. november 2013

...,

Jeg havde det præcis ligesom dig med brunt udflåd, jeg havde dog rigtig kraftige mens smerter samtidig.. Min læge sagde at det var ganske normalt så længe man ikke bløder og det er som en kraftig mens.. Jeg bestilte dog alligevel tid til en tryghedsscanning da jeg var 6+4 da jeg gerne ville være sikker på at det hele var i orden
Det hele var som det skulle være og er 25+1 i dag for mig var det super rart med den scanning da jeg var rigtig nervøs for om der var noget galt, og den kostede kun 200kr synes det var godt givet ud
Håber også alt er som det skal være hos dig..

Anmeld

10. november 2013

Anonym trådstarter

Februar-Baby<3 skriver:

Jeg havde det præcis ligesom dig med brunt udflåd, jeg havde dog rigtig kraftige mens smerter samtidig.. Min læge sagde at det var ganske normalt så længe man ikke bløder og det er som en kraftig mens.. Jeg bestilte dog alligevel tid til en tryghedsscanning da jeg var 6+4 da jeg gerne ville være sikker på at det hele var i orden
Det hele var som det skulle være og er 25+1 i dag for mig var det super rart med den scanning da jeg var rigtig nervøs for om der var noget galt, og den kostede kun 200kr synes det var godt givet ud
Håber også alt er som det skal være hos dig..

En lille sten fald fra min skulder. Jeg er godt klar over det kan gå begge veje.

Men det er rart at høre.

Jeg må lede efter en tryghedsscanning 

Anmeld

11. november 2013

Anonym trådstarter

Jeg har snakket med min læge idag. 

den mørke udflåd er væk det meste af dagen, og jeg finder kun noget 1-2 gange på en dag.

Men jeg skulle jo være 5+2 idag. Og ville høre om sådan en tidlig scanning eller om lægen ville se mig, da jeg godt ville få afklaring på hvad der sker / (forhåbentlig) ikke sker.

Hun sagde det var jo stadig tidligt, men hun ville godt se mig på mandag hvor hun vil scanne mig, dog pga det er tidligt kan det være hun intet kan se og skulle det være sådan så vil hun sende mig videre til gynækologerne da de ville kunne se mere.

Så nu kan jeg slappe af, så finder jeg da ud af noget om en uge. Det er hårdt på "bekymringsnerven" også for mig selv, for hvad nu hvis det er en graviditet uden for livmoderen. Det skræmmer mig lidt. 

Men jeg glæder mig bare til jeg enten kan fælle en tåre og hoppe på manden igen i nyt forsøg  eller begynde at glæde mig sådan rigtigt. 

Anmeld

13. november 2013

Anonym trådstarter

Jeg har endelig fået ro på og er afklaret med at det nok er en dårlig nyhed jeg skal have mandag.

Dog håber jeg naturligvis stadig.

Men jeg har fået flere menstruartions lign smerter, og sidestik og er begyndt at klø lidt i skeden. 

Min udflåd er stadig aftagende. Men stadig let mørk og lidt snask/grums.

Hvis nogen har nogle tanker er I velkomne, 

Anmeld

14. november 2013

Anonym trådstarter

ja dumt spørgsmål, men det er sgu lidt selv-terapi at skrive herinde.

jeg har haft denne mørke udflåd i noget tid nu, og idag, kom der sgu osse noget blod, stadig lige så lidt som udflåden. 

Jeg er sgu bange for det en en GUL, jeg er første gangsgravid men har læst en masse om SA og hvad udflåd osv kan være.

Men skal jeg bare vente på min lægetid mandag eller skal jeg prøve om jeg kan få en tid idag eller imorn?

Anmeld

[ Spring til toppen ]

Gå til forsiden

Gratis eksperthjælp

Det er gratis at søge hjælp hos vores eksperter - se alle eksperterne her.